کد خبر : 1518902 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 10:53 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آث میلان - بنونتو

دو تیم آث میلان و بنونتو، امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آث میلان - بنونتو

به گزارش "ورزش سه"، میلان با نتایجی که در هفته های اخیر کسب کرده، عملا سهمیه چمپیونزلیگ را از دست داده است. آنها تا به اینجای فصل 54 امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول قرار گرفته اند. فاصله 8 امتیازی با تیم‌های بالاتر باعث شده تا میلان کار بسیار دشواری برای کسب سهمیه داشته باشد.

به علاوه اینکه آنها در 5 بازی اخیر در سری آ به پیروزی نرسیده اند و 4 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و از لحاظ روحی آمادگی خوبی ندارند. میلان با حضور گتوزو متحول شد و فرمی که در پیش گرفته بود، به نحوی بود که همه انتظار داشتند این تیم بتواند سهمیه چمپیونزلیگ را بگیرد ولی ناگهان دچار افت شدند و امتیازات را از دست دادند.

 

 

1290886

 

 

در آن سو بنونتو با 14 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته و به زودی حذف آنها قطعی خواهد شد. در 6 دیدار اخیر این تیم، 4 شکست، 1 پیروزی و 1 تساوی برای این تیم به دست آمده و باید دید مقابل میلان چه عملکردی از آنها شاهد خواهیم بود.

 

دو تیم تا به حال تنها 1 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که این دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده و بنونتو نشان داده می‌تواند مانع سختی مقابل میلان باشد.

 

 رومانولی، کونتی و چالهان اغلو، غایبان میلان برای این بازی هستند و در آن سو، آنتی، کاستا، دی آلساندر و و گویلهرمه نمی‌توانند بنونتو را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1297200

دیدگاه‌ها