کد خبر : 1518921 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 11:15 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

وعده بیرانوند در خصوص دریبل‌های خطرساز

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی طی چند دیدار اخیر با دریبل‌های خطرساز خود سوژه شده است.

وعده بیرانوند در خصوص دریبل‌های خطرساز

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند که اعتمادبنفس خوبی از حضور ثابت در ترکیب تیم ملی و پرسپولیس طی دو فصل اخیر به دست آورده، در دیدارهای اخیر دست به کار پر ریسکی زده که با توبیخ از سوی سرمربی تیم ملی مواجه شده است.


علاقه عجیب بیرانوند به بازی با پا و دریبل بازیکنان حریف به حرکتی پر ریسک تبدیل شده و او اکنون مدعی است با اخطاری که از سرمربی تیم ملی دریافت کرده دیگر هیچگاه دست به این کار نخواهد زد: خب من خیلی دوست داشتم روی حرکات پا کار کنم و حتی در تمرینات نیز به عنوان بازیکن به میدان می‌روم تا از این حیث به توانایی خودم اضافه کنم. دوست دارم کار با پایم خوب باشد و از نظر فنی نظر کادرفنی را برآورده کنم. طی این مدت هم فکر کنم فقط یک بار اشتباه کردم. اما مطمئن باشید در خصوص دریبلی که می‌گویید هیچ گاه دیگر این کار را نخواهم کرد. 


وی در واکنش به اینکه آیا از سوی کادرفنی تیم ملی این اخطار به او شده گفت: اصلا دیگر فکرش را هم نکنید که بخواهم بازیکنی را دریبل بزنم و می‌دانم یک اشتباه تمام چیزهایی که در این مدت به دست آوردم را از بین خواهد برد. 


بیرانوند در پاسخ به خبرنگار ما که آیا در جام جهانی نیز با پرتاب‌ دستش خبرساز خواهد شد گفت: در فوتبال ایران دیگر خیلی سخت است که بخواهیم این کار را بکنیم. خصوصا در برابر رقبای پرسپولیس که با تجمع در دفاع و زمین خودی امکان سود بردن از این اتفاق را نمی‌دهند. اما کادرفنی از من می‌خواهد خصوصا در ضربات ایستگاهی و کرنرها بازی را اینچنین زود آغاز کنم و در جام جهانی هم باید ببینیم چه می‌شود.


وی ادامه داد: همین بازی با السد یک پرتاب خوب برای منشا داشتم که او تا محوطه جریمه حریف با دروازه‌بان و مدافع حریف در موقعیت خوبی قرار گرفت که بدشانس بودیم وگرنه اتفاق جالبی شکل می‌گرفت.

دیدگاه‌ها