کد خبر : 1518951 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 13:13 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئال دست به کار شد

قرارداد رونالدو آماده امضای نهایی

نشریه آ.اس مدعی شد که رئال به زودی قرارداد رونالدو را تمدید خواهد کرد و افزایش حقوق چشمگیری در این حقوق لحاظ خواهد کرد.

 قرارداد رونالدو آماده امضای نهایی

به گزارش "ورزش سه"، شاید چند ماه پیش، آینده کریستیانو در جایی خارج از رئال تصور می‌شد ولی اوضاع به کلی در چند هفته اخیر عوض شده است. رئال مادرید پس از فینال کاردیف به افتخار درخشش رونالدو و قهرمانی رئال در این رقابت‌ها، به رونالدو پیشنهاد تمدید قرارداد و بهبود حقوقش را دادند. خوزه آنخل سانچز، مدیر داخلی باشگاه به رونالدو اطلاع داد که آنها سعی دارند با افزایش حقوقش، از زحمات او قدردانی کنند.

 

1297234

 

 

 

قرارداد جدید پیش از جام جهانی امضا خواهد شد.

 

فعلا در مورد اینکه حقوق رونالدو چقدر خواهد بود، بحثی انجام نشده ولی انتظار می‌رود که افزایش حقوق چشم گیر باشد. قصد باشگاه این است که پیش از حضور رونالدو در روسیه، قرارداد جدید امضا شود.

 

 

منابع نزدیک به رئال معتقدند که سپیدپوشان حقوق فعلی رونالدو که 21 میلیون یورو است را به 30 میلیون یورو، به علاوه پاداش افزایش خواهند داد. در حقیقت این حقوق او را به حقوق 35 میلیون یورویی نیمار در پاری سن ژرمن نزدیک خواهد کرد، هر چند که نیمار حدود 7 میلیون یورو پاداش می‌گیرد. با این حال رونالدو همچنان با حقوق سالیانه 45 میلیون یورویی مسی فاصله خواهد داشت. البته مدت زمان قرارداد رونالدو تغییر نخواهد کرد و او تا سال 2021 با رئال قرارداد خواهد داشت.

دیدگاه‌ها