کد خبر : 1519006 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 16:04 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

غوغای جوان ها در تیم شفر (عکس)

سرمربی آلمانی استقلال تهران پس از قبول هدایت این تیم با استفاده از بازیکنان جوان، آبی‌پوشان را به ساحل آرامش رساند و نتایج درخشانی کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه" ، وینفرد شفر با قبول هدایت استقلال تهران روند رو به رشدی با این تیم طی کرد و علاوه بر قرار گرفتن در کورس کسب نایب قهرمانی لیگ برتر، این تیم را به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رساند.


در این میان شفر از بازیکنان جوان خود بسیار سود برد و با استفاده از آن‌ها به این نتایج درخشان دست یافت. این مربی آلمانی که استقلال را به بلوغ و انعطاف تاکتیکی رسانده ، در ترکیب‌های مختلف خود از بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی، امید نورافکن، میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان بازی گرفته است. همین اعتماد باعث شد که اسماعیلی به عنوان آقای پاس گل لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود و از طرف دیگر نورافکن به تیم ملی ایران راه یابد. اما جدیدترین کشف شفر، استفاده از آرمین سهرابیان به عنوان مدافع مرکزی است. این بازیکن بعد از مصدومیت شدید پادوانی و سید مجید حسینی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب استقلال قرار گرفت و بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت. بی شک ظهور این ستاره‌های جوان ، هواداران آبی‌پوش را به داشتن آینده‌ای درخشان امیدوار می‌کند.


عکس: رضا سعیدی‌پور

 

 

1297264

دیدگاه‌ها