کد خبر : 1519008 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 16:09 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ نایب‌قهرمانی؛ یک عروسی و چند تشییع‌جنازه!

فردا رقابت‌های لیگ با حساسیت حداکثری پیگیری خواهد شد.

جنگ نایب‌قهرمانی؛ یک عروسی و چند تشییع‌جنازه!

به گزارش "ورزش سه"، پس از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس حالا رقابت دشوار بین تیم‌های سوم تا پنجم در حالی صورت خواهد گرفت که تساوی برای هیچ یک از آنها کارساز نیست و آنها تنها در صورت پیروزی و موفقیت می‌توانند با خیالی آسوده هفته آخر را به پایان برسانند. البته استقلال اگر نتواند خود را در این جمع قرار دهد باتوجه به فینال جام‌حذفی و قهرمانی در این تورنمنت می‌تواند آسیایی شود.


به جز پرسپولیس، ذوب‌آهن، استقلال و پیکان که با هم در هفته بیست‌ونهم مصاف می‌دهند، سایپا تنها تیمی است که با تیم نهم جدول گسترش بازی خواهد داشت و آنها می‌توانند از تمام شرایط این مسابقه به نفع خود استفاده کنند و نایب قهرمانی را با قدرت حفظ کنند. اما دیدارهای حساس هفته بیست‌ونهم چند نکته جالب درون خود دارد.


* سه تیم ذوب‌آهن، سایپا و استقلال که جز مدعیان اصلی کسب سهمیه هستند و برای نایب قهرمانی می‌جنگند هر سه مسابقاتشان در ورزشگاه خانگی برگزار می‌شود.


*استقلال و پیکان، سایپا و گسترش تیم هایی هستند که تک به تک از نظر تعداد تساوی در طول فصل با یکدیگر برابرند اما فردا 3 تیم از این 4 تیم تنها به پیروزی احتیاج دارند و ممکن است جدول تساوی‌ها تغییر خاصی نکند.


* ذوب‌آهن و استقلال هر دو تیم‌هایی هستند که در نیم فصل دوم بهترین نتایج را کسب کرده‌اند و مقابل حریفانشان تا به حال 13 بار پیروز شده‌اند.


* دو تیم سایپا و استقلال که در لیگ امسال هر دو 6 شکست را تجربه کرده‌اند، در نیم فصل دوم رقابتی پایاپای با یکدیگر داشته‌اند و جالب اینکه هر دو در نیم فصل دوم نتایج بهتری به نسبت نیم فصل اول گرفته‌اند.


* فیروز کریمی، مجید جلالی و وینفرد شفر سرمربیان 3 تیم گسترش، پیکان و استقلال روی هم نزدیک به 200 سال عمر کرده‌اند و جزو باتجربه‌ترین مربیان لیگ به شمار می‌آیند.


* استقلال برای کسب عنوان دومی با تیم‌های کم تماشاگر جدال سختی دارد و باید فردا از عنصر هوادار بیشترین استفاده را ببرد.

 

دیدگاه‌ها