کد خبر : 1519017 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 16:48 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

تفکر عجیب وزارت نفت در قبال نفت تهران

مسئولان شرکت نفت در صدد بازگرداندن مالکیت نماینده تهران به مجموعه وزارت نفت هستند

تفکر عجیب وزارت نفت در قبال نفت تهران

به گزارش "ورزش سه" دو سال قبل و پس از اتمام لیگ پانزدهم، وزارت نفت تصمیم گرفت به دلیل وجود مشکلات مالی، مالکیت باشگاه نفت را به بخش خصوصی واگذار کند. به همین علت در ابتدای لیگ شانزدهم طبق تصمیم کمیته نقل و انتقالات، مالکیت این باشگاه به شرکت بهنام پیشرو کیش رسید. شرکتی که پیش از این اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت و با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی، نام خود را بیش از پیش مطرح کرد. اما با گذشت زمان و عدم انتقال کامل نفت به این شرکت، مسئولان بهنام پیشرو از انجام هزینه در تیم تحت مالکیتشان دست کشیدند و نفت تهران را با بحران مالی مواجه کردند. با این حال علی دایی همراه با تیم خود قهرمان جام حذفی شد و به سایپا رفت.


اما با شروع لیگ هفدهم، تیره روزی‌های نفت ادامه یافت. مسئولان وزارت با سلب مالکیت بهنام پیشرو، این تیم را در نوبت اول به شرکت نفت طلاییه و در وهله دوم به شرکت تهران کاررسا سپردند. اما هیچ کدام از این انتقال‌ها به بهبود اوضاع نفت تهران کمک نکرد و برعکس احوال آ‌ن‌ها را وخیم‌تر کرد. حال از درون وزارت نفت خبر می‌رسد، مسئولان شرکت ملی نفت به دنبال این هستند با سقوط این تیم به مسابقات دسته اول فوتبال ایران، مالکیت این تیم را دوباره در دست بگیرند و با حل مشکلات آن، دوباره شروع به تیمداری کنند.


تیم نفت تهران‌ از ساعت 18 روز یکشنبه در جم به مصاف پارس جنوبی می‌رود و در صورت باخت در این مسابقه تا حد زیادی سقوط خود به لیگ یک را قطعی می‌کند. شاگردان افاضلی در حال حاضر با 24 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

 

دیدگاه‌ها