کد خبر : 1519026 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 17:15 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت فروزان کشیدگی جزئی است

تارتار: نفت انتحاری و ما با تمام توان بازی می کنیم

سرمربی پارس جنوبی می گوید که این تیم باید با توجه به اهمیت وضعیت نفت با تمام توان به میدان برود.

تارتار: نفت انتحاری و ما با تمام توان بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران گفت: کم کم به روزهای پایانی لیگ نزدیک می شویم. یک فصل خوب را به همراه همه مردم و بازیکنان سپری کردیم. از اول فصل تا به امروز یک جایگاه مناسب داشتیم و باید از همه در آخرین نشست خبری در جم تشکر کنم. از هواداران تشکر می کنم که همیشه در این 28 هفته کنار ما بودند. امیدوارم این تیم همین شرایط را داشته باشد و چه ما باشیم و چه نباشیم، این تیم با اتحاد و همدلی حفظ شود. کل استان باید این تیم را با چنگ و دندان برای جوانانی که در استان هستند و این تیم تنها دلخوشی انها است، حفظ کنند. از همه مسئولان سیاسی و ورزشی تفاضا دارم به داد این تیم برسند. ما فردا با نفتی بازی داریم که دو سال قبل در آسیا بازی می کرد. فردا استقلال صنعتی که قهرمان ایران بود، برای بقا می جنگد. نفت تهران نیز این وضعیت را دارد. دیر یا زود این اتفاق برای پارس جنوبی با این شرایط می افتد و واقعا حیف است.


وی افزود: یک سال همه دست به دست هم دادند و تیم لیگ برتری به وجود آمد و همه دنیا از این تیم به نیکی یاد می کنند و حیف است این تیم به سرنوشت نفت تهران و استقلال خوزستان بیفتد. شاهین بوشهر نیز سقوط کرد و حیف است این تیم سقوط کند. یک قانون عجیب در فوتبال ایران وجود دارد که دست همه را بسته است.


او در ادامه درباره مشکلات پارس جنوبی، تصریح کرد: تا دیر نشده همه باید دست به کار شوند و فکر اساسی کنند تا این مشکل حل شود. این گره  به دست مسئولان بلند پایه حل می شود. ما و بازیکنان کاری به این دو تا بازی نداریم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم و نگاهی به مسائل مالی نداریم. رتبه پنجم بهتر از رتبه هفتم است و اگر این کار را بکنیم، یک رکورد جدید برای تیم های تازه وارد به لیگ برتر را ثبت می کنیم. مسئولان به خاطر مردم استان اما باید به فکر باشند.


تارتار در پاسخ به این سوال که آیا برابر نفت تهران جوان گرایی خواهند کرد، گفت: رتبه 5 بهتر از رتبه هفتم است. ممکن است یکی دو بازیکن جوان را به ترکیب اضافه کنیم زیرا باید مورد آزمایش قرار بگیرند. از اول فصل فروزان دروازه بان ما بود و یک مصدومیت نیز برای او ایجاد شده است. مطمئن هستم که جوانان ما را در این دیدار رو سفید خواهند کرد. عرفان معصومی و مجید علیاری و دیگر جوانان را باید به زمین بفرستیم اما برای برد به زمین می رویم. با تمام احترام به تیم نفت و بزرگانی که دارد و مربی با دانشی که در این تیم حضور دارد و علم روز فوتبال را به تیم اضافه کرده، ما کار سختی داریم. نفت انتحاری بازی می کند و ما برای شاد کردن دل مردم به زمین خواهیم رفت.


او درباره اهمیت نمایش پارس جنوبی برای دیگر تیم ها، افزود: ببینید یک بحث، موضوع پنجمی جدول و رکورد تیم است و موضوع دیگر بحث حق تیم های دیگر است. باید پاک بازی کنیم و رقیبان نفت انتظار دارند. من در راه آهن که بودم، در روز آخر در لیگ ماندیم. استقلال پاس همدان را شکست داد و ما در لیگ ماندیم و برای اینکه خدای ناکرده در حق دیگر تیم ها اجحاف نشود، با تمام توان به میدان می رویم.
وی درباره غایبان این تیم در دیدار روز یکشنبه، خاطرنشان کرد: برای بازی فردا محروم نداریم اما مصدوم ما محسن فروزان است. کشاله ران او مصدومیتی جزئی دارد اما دیگر بازیکن ها هستند.


تارتار در ادامه درباره غیبت فروزان، عنوان کرد: ما جوانان را نمی توانیم بازی ندهیم. وقتی دروازه بان دوم یک فصل بازی نکند، از نظر روحی نابود می شود. مخصوصا که او در تیم ملی پایه بوده است. نگرانی برای فردا نداریم و مطمئنم یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود. دوست نداریم نفت سقوط کند اما برای برد به میدان می رویم. یک تیم باید برود و این قانون فوتبال است. ما شرافتمان را از سر راه به دست نیاوردیم و آنهایی که ما را می شناسند می دانند نان حلال به خانه می بریم.


سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده تیم را برای لیگ قهرمانان خواهید بست، گت: من مالک باشگاه نیستم که تیم را برای سهمیه ببندم. اگر شرایط مهیا باشد و از مشکلاتی که برای ما به وجود آمده، رها شویم و بتوانیم هزینه کنیم، مردم انتظار سهمیه دارند. ما امسال در جمع بالانشینان بودیم و سال بعد باید برای آسیایی بسته شویم. از این تیم 80 درصد خواهند و وضعیت خود من مشخص نیست. شرایط ما واقعا برای شروع فصل بعد مشخص نیست.

دیدگاه‌ها