کد خبر : 1519035 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 18:02 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

نفت به دنبال تکرار خاطرات شیرین بوشهر

شاگردان هومن افاضلی که خطر سقوط را بیش از پیش احساس می‌کنند، به دنبال کسب برد مقابل پارس جم و تکرار خاطرات شیرین خود در بوشهر هستند.

نفت به دنبال تکرار خاطرات شیرین بوشهر

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز یکشنبه و از هفته بیست و نهم، دو تیم پارس جنوبی و نفت تهران در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می‌روند و نبردی حساس با یکدیگر برگزار می‌کنند. شاگردان تارتار نه شانسی برای کسب سهمیه آسیایی دارند و نه خطر سقوط آن‌ها را تهدید می‌کند. اما از سمت دیگر، شاگردان افاضلی در نفت تهران با 24 امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول قرار دارند و در صورت باخت در این مسابقه، تا حد زیادی سقوط خود به لیگ یک را قطعی می‌کنند.


نفت تهران اولین حضور لیگ برتری خود را در لیگ دهم تجربه کرد. آن‌ها در این لیگ با قرار گرفتن در رده‌های پایین جدول، شرایط مشابه با لیگ هفدهم را تجربه کردند. نفتی‌ها که در آن زمان تحت هدایت حسین فرکی بودند با سفر به بوشهر، آخرین مسابقه خود را مقابل شاهین انجام دادند. این تیم برای بقا در لیگ برتر، نیاز داشت هر سه امتیاز بازی را کسب کند و در نهایت هم به هدف خود رسید و آن‌ها با گل دقیقه 96 بهمن طهماسبی و باخت پاس همدان در بازی همزمان، در لیگ برتر باقی ماندند.


حال تیم نفت در شرایط مشابه با لیگ هفدهم قرار دارد و امیدوار است با برد مقابل پارس جم تکلیف بقای خود را به هفته آخر موکول کند

دیدگاه‌ها