کد خبر : 1519047 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 19:55 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

هانووفر 0 - 3 بایرن؛ بی رحم مثل شاگردان هاینکس

بایرن مونیخ موفق شد در خانه هانووفر این تیم را با 3 گل مغلوب کند.

هانووفر 0 - 3 بایرن؛ بی رحم مثل شاگردان هاینکس


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هاینکس که هفته گذشته قهرمانی خود را قطعی کرده بودند، این هفته نیز با 3 گل هانووفر را مغلوب کرده و به روند فوق العاده خود استمرار بخشیدند. اولین فرصت بازی در دقیقه 16 برای بایرن ایجاد شد اما سنگربان هانووفر در 2 صحنه روی ضربات واگنر عکس العمل خوبی نشان داد.

 

در دقیقه 28 هوبرس فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ داشت اما ضربه او با عکس العمل اولرایش همراه بود. دقایقی بعد باز هم بایرن با ضربه سر واگنر می توانست به گل برسد اما گلر هانووفر مانع شد.

 

در اواخر نیمه اول تیاکو با یک ضربه دیدنی می توانست زننده گل اول لقب گیرد اما شانر مانع شد تا نیمه اول کسل کننده با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 55 بالاخره به گل رسید. روی ارسال برنات، توماس مولر موفق شد با یک ضربه دیدنی از درون محوطه گل اول را وارد دروازه هانووفر کند.

 

1297297

 

1297298

 

حملات بایرن ادامه یافت و در دقیقه 72 این تیم به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال یک کرنر دقیق از سوی رودی، لواندوفسکی که به عنوان مهره جانشین وارد زمین شده بود با یک ضربه سر دقیق گل دوم را نیز به ثمر رساند.

 

اما در دقایق پایانی این بار رودی روی پاس رو به عقب مولر موفق به گلزنی شد تا بایرن با 3 گل حریف خود را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها