کد خبر : 1519055 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 20:54 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

آدم های کثیف باید از فوتبال دور شوند

افشاریان: در دادگاه صالحه از او شکایت می کنم

پیشکسوت داوری در واکنش به ادعای مطرح شده از جانب بهروز رهبری فرد واکنش نشان داد.

افشاریان: در دادگاه صالحه از او شکایت می کنم

به گزارش "ورزش سه و به نقل از رادیو ایران"، خداداد افشاریان در واکنش به ادعای بهروز رهبری فرد مبنی بر ارائه رشوه به داور دیدار استیل آذین و سپاهان نوین در مرحله پلی آف دسته اول گفت: بار اولی است که در خصوص ادعای مطرح شده توسط آقای رهبری فرد صحبت می کنم. البته ایشان اسمی از بنده نبرده ولی مسائلی را مطرح کرده که بای به آنها پاسخ بدهم. اصلا جدا از موضوع مطرح شده به نظرم ایشان باید به جای طعنه و کنایه بیاید و شفاف و واضح در این مورد صحبت کند. اگر ادعایی دارد، باید بدون واسطه صحبت کند نه اینکه طوری صحبت کند که با آبروی افراد بازی شود.


او ادامه داد: در این 20 سالی که قضاوت کردم، بارها و بارها بازی های حساس از جمله پلی آف را سوت زده ام. شما یک نفر را بیاورید و بیاید بگوید خداداد افشاریان یک ریال نامتعارف گرفته یا خارج از عرف با تیم ها تفاهمی داشته است. کسی جرات نمی کند در مورد تبانی و رشوه با من حرف بزند چه برسد به اینکه بیاید و قرارداد ببندد. من لر هستم، من مرد هستم و به کاری که انجام می دهم اعتقاد دارم.


افشاریان در خصوص پرداخت رشوه توسط مدیران وقت استیل آذین تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران به خوبی مرا می شناسند. اگر یک مسئله کم رنگ در زندگی من وجود داشت، هرگز نیم توانستم در این فوتبال 20 سال قضاوت کنم. من از کمیته اخلاق می خواهم این پرونده را به شدت دنبال کند تا حقیقت ماجرا برای همه آشکار شود.


پیشکسوت داوری با تاکید بر اینکه در آن بازی همه عوامل فدراسیون حضور داشتند، گفت: از آقای شاه حسینی و معاونش گرفته تا مدیران فدراسیون در آن بازی بودند. حیدر شکور و داوود رفعتی هم کمک های من بودند. در آن بازی حتی یک اوت یا کرنر جابجا نشد. اگر من از استیل آذین پول گرفته بودم، برایشان پنالتی می گرفتم!


افشاریان در پایان خاطرنشان کرد: من در دادگاه صالحه شکایت خواهم کرد و نمی گذارم با آبرویم بازی کنند. متاسفانه آدم های کثیف اطراف تیم ها را گرفته اند و یک همت بلند می خواهد تا با این فسادها مبارزه شود.

دیدگاه‌ها