کد خبر : 1519099 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 01:17 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست خانگی میلان برابر بنوونتوی 10 نفره

میلان در دیداری خانگی برابر بنوونتو با نتیجه 1-0 شکست خورد و جایگاهش در رتبه ششم جدول هم به خطر افتاد.

شکست خانگی میلان برابر بنوونتوی 10 نفره

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار تیم میهمان در 10 دقیقه پایانی با یک بازیکن کمتر بازی کرد اما شاگردان گنارو گتوزو نتوانستند گل خورده را جبران کنند و بازی را واگذار کردند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در دقیقه 16 اشتباه ریکاردو رودریگز نزدیک بود که به باز شدن دروازه میلان منجر شود اما دوناروما دروازه روسونری را نجات داد. در ادامه تیم میهمان پیش کشید و سرانجام در دقیقه 29 به گل رسید. روی پاس در عمق عالی از ویولا بود که ایملو با دوناروما تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1297354

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما نتوانستند به گل برسند و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات میلان آغاز شد اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این تیم نتواند به گل برسد. در دقیقه 61 فرانک کسیه با یک حرکت دیدنی، چند بازیکن بنوونتو را پشت سر گذاشت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1297353

 

حملات میلان ادامه داشت اما بازیکنان این تیم نمی توانستند از موقعیت های شان استفاده کنند. در دقیقه 80 دیاباته با دریافت کارت زرد دوم اخراج و بنوونتو 10 نفره شد.

میلانی ها از این برتری نفری استفاده کردند و فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند اما نتوانستند به گل تساوی برسند و بازی با برتری 1-0 تیم میهمان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها