کد خبر : 1519164 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 11:24 | 54K بازدید | 0 دیدگاه

از رتردام هلند تا آتن در یونان

امشب در اروپا دوبار قهرمان می‌شویم

امشب فوتبالدوستان ایرانی می توانند به قهرمانی دو لژیونر شاغل در اروپا دل ببندند و شاهد حضور آنها در جشن قهرمانی باشند.

امشب در اروپا دوبار قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های باشگاهی در نقاط مختلف قاره اروپا به روزهای پایانی خود نزدیک می شود تا جایی که طرفداران تیم های باشگاهی سرشناس خود را آماده حضور در جشن های قهرمانی در جام های رنگ وارنگ موجود در کشورها کرده اند که در این بین حضور تعدادی از ستاره های لژیونر ایرانی در اردوی این تیم ها باعث شده تا فوتبالدوستان و طرفداران آنها نیز خود را برای دیدن این قهرمانی ها آماده کنند از جمله در هلند و یونان.


علیرضا جهانبخش بهترین ستاره ایرانی فصل جاری باشگاهی در اروپا به عنوان کلیدی ترین مهره آلکمار در آخرین روزهایی که با پیراهن قرمز AZ در سرزمین لاله ها به میدان می رود امشب دومین فینال حذفی متوالی خود را مقابل فاینورد تجربه می کند. فصل قبل این بازیکن و هم تیمی هایش در فینال حذفی به ویتسه آرنهایم باختند تا در حسرت برپایی جشن قهرمانی بسوزند اما حالا در روزهایی که ستاره ایرانی با رسیدن به آقای گلی بهترین نمایش های ممکن را ارائه می دهد آلکماری ها باید مقابل فاینورد دیگر تیم سرشناس هلند در خانه این تیم صف آرایی و برای بالا بردن جام تلاش کنند.

 

1297463


ون دن بروم سرمربی آلکمار بعد از ثبت اولین هت تریک جهانبخش در فوتبال حرفه ای با پیراهن AZ در بازی مقابل ویتسه در آردیویسه در اعترافی عجیب خبر از فروش ستاره ایرانی در تابستان داد و مدعی شد طرفداران این تیم به زودی باید با هنرنمایی های علیرضا خداحافظی کنند. حال با این واقعیت طرفداران آلکمار که حسابی با تشویق های چند شب قبل خود در آفاس استادیوم قدردان زحمات جهانبخش بودند چشم به ساق های این بازیکن دوختند تا او با رساندن تیم به قهرمانی حذفی با جام از باشگاه وداع کند، جامی که می تواند آنها را به رقابت های اروپایی برساند.


ورزشگاه 51 هزار نفری de kuip در شهر رتردام به عنوان یکی از زیباترین ورزشگاه های هلند که به صورت اختصاصی متعلق به فاینورد است امشب از ساعت 20:30 میزبان رویارویی یاران جهانبخش با شاگردان جیووانی فان برونکهورست ستاره سال های نه چندان دور بارسلونا و آرسنال خواهد بود. جدالی که طرفداران آلکمار امید زیادی به درخشش شماره 7 ایرانی خود در آن دارند و به همین خاطر تصویر جهانبخش را در پوستر اصلی این بازی گنجانده اند.


اما هم زمان با فینال حذفی هلند رقابت های هفته بیست و هشتم سوپرلیگ یونان نیز آغاز می شود که در مهم ترین بازی AEK آتن با دراختیار داشتن شماره 24 ایرانی خود به مصاف لوادیاکوس می رود تا به طلسم 24 ساله قهرمانی در یونان پایان بدهد. صدرنشین حال حاضر برای قهرمانی تنها نیاز به یک امتیاز از بازی امشب دارد تا دو هفته قبل از اتمام فصل قهرمانی اش را مسجل کند.


مانوئل خیمنز اسپانیایی با قراردادن مسعود شجاعی در فهرست نفراتش برای بازی امشب امیدوار است با حمایت پرشور طرفداران که از دو روز گذشته با تشکیل صف های طویل اقدام به خرید بلیت های بازی کردند امشب جام قهرمانی را به اردوی زرد و مشکی پوشان برگرداند تا آنها به طلسم طولانی مدت خود پایان بدهند. جدالی که مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در آن می تواند نقشی تعیین کننده داشته باشد و اولین جام قهرمانی اروپایی را در کارنامه خود بگنجاند.

 

1297464

دیدگاه‌ها