کد خبر : 1519167 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 11:45 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت ننزیچ میخی بر تابوت باشگاه قدیمی تهران

3 امتیاز از راه آهن کسر شد

باشگاه قدیمی فوتبال تهران که در این فصل به لیگ دسته دو فوتبال ایران سقوط کرد حالا با شکایت یک بازیکن خارجی به کسر سه امتیاز هم محکوم شد.

3 امتیاز از راه آهن کسر شد

به گزارش" ورزش سه" تیم فوتبال راه آهن که زمانی یکی از تیم های مهم و سازنده فوتبال تهران و ایران بود طی سه فصل اخیر روزهای سختی را سپری کرده است. این باشگاه در اوج بحران های مالی و مدیریتی در لیگ یک هم نتوانست دوام بیاورد و از هفته ها قبل سقوطش به لیگ دو قطعی شد. اما امروز این خبر نیز منتشر شد که این باشگاه قدیمی که روزگار خوبی را سپری نمی کند به دلیل شکایت ایگورننزیچ دروازه بان سابقش با کسر سه امتیاز نیز مواجه شده است. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران امروز حکم کسر امتیاز از راه آهن را به این باشگاه ابلاغ کرد.


ننزیچ اسلوانیایی در لیگ پانزدهم به راه آهن پیوست و در نیم فصل اول دروازه بان این تیم بود اما با پیوستن محسن فروزان به راه آهن ننزیچ نیمکت نشین شده و به طور غیرمنتظره ای از این تیم جدا شد. این دروازه بان طلبی حدود 33 هزاردلار از باشگاه راه آهن داشت که این باشگاه نتوانست در موعد مقرر این بدهی را پرداخت کند. اما نکته قابل توجه این جا است که این بازیکن در تیرماه سال 96 و در مصاحبه ای که انجام داد ادعا کرد که باشگاه راه آهن به دلیل عدم اجرای تعهداتش از زمان اتمام قرارداد تا صدور حکم باید ماهی 500 هزار دلار به او بپردازد. او در این مصاحبه همچنین مدعی می شود  که 70000 دلار برای دیگر قراردادش با باشگاه راه آهن را نیز می خواهد و بابت آن نیز شکایت کرده و قصد دارد این مبلغ را هم از راه آهن بگیرد.

دیدگاه‌ها