کد خبر : 1519180 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 12:44 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان تنها نماینده بدون ملی پوش میان مدعیان!

تیم فوتبال پیکان در طول فصل هیچ نماینده ای در جمع ملی پوشان نداشته است.

پیکان تنها نماینده بدون ملی پوش میان مدعیان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان با مربیگری مجید جلالی دو فصل خوب را در رقابت های لیگ برتر پشت سر گذاشته است؛ آنها پس از اینکه با علیرضا مرزبان جواز صعود گرفتند، لیگ شانزدهم را با رتبه ششمی خاتمه دادند و در لیگ هفدهم رویای خود یعنی حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده را جستجو می کنند.


طی این 2 سال بازیکنان شاخصی در این تیم به میدان رفته اند که از میان آنها می توان به چهره هایی نظیر سیامک نعمتی، مرتضی آقاخان و مهدی شیری اشاره داشت و در خط دروازه نیز پیام نیازمند در حال اتمام فصلی است که می تواند نقطه عطف زندگی حرفه ای او قلمداد شود؛ با این حال هیچ یک از این بازیکنان نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب نکرده اند.


این در شرایطی است که 4 تیم دیگر بالای جدول حداقل یک نماینده در تیم ملی دارند.


ذوب آهن که پیش تر اکبر ایمانی و مرتضی تبریزی را در اردوی تیم ملی داشت، در حال حاضر تنها رشید مظاهری را در فهرست تیم ملی دارد و در سایپا نیز دو گوش چپ و راست این تیم یعنی مهدی ترابی و علی قلی پور مدنظر سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار دارند.


در استقلال و پرسپولیس نیز ملی پوشان متعددی حضور دارند که همین مسئله سبب ایجاد مشکلاتی میان سرمربیان این دو تیم و کارلوس کی روش شده است.


البته مجید جلالی بارها در کنفرانس های مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره داشته و عنوان کرده در صورت ادامه روند خوب شاگردانش، نظر مثبت سرمربی تیم ملی نیز به سوی آنها جلب خواهد شد.


گفتنی است امروز پیکانی ها در شرایطی در ورزشگاه آزادی برابر شاگردان شفر صف آرایی می کنند که کسب پیروزی می تواند بیشتر از هر زمانی آنها را به رویای کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

دیدگاه‌ها