کد خبر : 1519189 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 13:30 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاخیر مجدد در ارائه کیت شیرهای اطلس؛

آدیداس زمان رونمایی از لباس مراکش را مشخص کرد

کمپانی آدیداس رونمایی از لباس تیم ملی مراکش در جام جهانی را به ماه آینده میلادی موکول کرد.

آدیداس زمان رونمایی از لباس مراکش را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اکثر تیم های حاضر در جام جهانی 2018 از پیراهن های رسمی خود برای این رقابت ها رونمایی کرده اند، تیم ملی مراکش در این زمینه با تاخیر مواجه شده و هنوز لباس شیرهای اطلس از سوی کمپانی آدیداس ارائه نشده است. این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران این تیم آفریقایی است.

 

حالا در آخرین اظهارنظرهایی که از مسئولان آدیداس رسیده، این شرکت وعده داده که لباس های مراکش در ماه می میلادی (که از یک هفته دیگر شروع می شود) رونمایی شود.

 

آدیداس به یک روزنامه مراکشی Le 360 گفته که فدراسیون فوتبال این کشور دیرتر از سایر کشورهای طرف قرارداد برای لباس های خود اقدام کرده بود و همین موضوع باعث شده که چنین تاخیری در طراحی، تولید و رونمایی پیراهن های تیم ملی مراکش ایجاد شود.

 

این در حالی است که چندی پیش مسئولان این کمپانی آلمان اعلام کرده بودند به دلیل اینکه از بحث تقلب و فروش لباس های جعلی در کشور مراکش اطمینان ندارند، در حال به تاخیر انداختن رونمایی لباس ها هستند اما حالا آنها بحث دیر منعقد شدن قرارداد با فدراسیون فوتبال مراکش را مطرح کرده اند. در بیانیه قبلی کمپانی مذکور مجددا اعلام کرده به دنبال رسیدن یک زمان مناسب برای ارائه لباس مراکش است.

 

به نظر می رسد که اکنون شرکت آدیداس و فدراسیون فوتبال مراکش تصمیم گرفته اند که ماه می همان زمان مناسب است و هواداران فوتبال در مراکش هم آرزو می کنند این اتفاق مهم در اوایل ماه میلادی پیش رو رخ بدهد.

 

در هر صورت به نظر می رسد در دیدارهای تدارکاتی مقابل اوکراین، استونی و اسلواکی که حدود 10 روز قبل از بازی با ایران انجام می شود، مراکشی ها با لباس های ویژه جام جهانی به میدان خواهند رفت.

 

ایران و مراکش کشورهایی هستند که در این فاصله اندک تا جام جهانی هنوز درگیر موضوع لباس هستند و البته مشکل مراکشی ها به نظر حل شده است و باید دید لباس های ایران در چه زمانی و به چه شکل رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها