کد خبر : 1519235 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 17:17 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: علاقه ای به بحث افزایش قیمت صلاح ندارم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که تمایلی به گمانه زنی در مورد افزایش قیمت محمد صلاح، ستاره مصری تیمش، بعد از درخشش خیره کننده اش در این فصل، ندارد.

کلوپ: علاقه ای به بحث افزایش قیمت صلاح ندارم

به گزارش "ورزش سه"، صلاح که در تابستان گذشته با انتقالی 45 میلیون یورویی از رم به لیورپول پیوست، با زدن 41 گل در همه رقابت ها، فصلی درخشان را سپری کرد و همین مسئله باعث شده تا باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند اما کلوپ علاقه ای به بحث افزایش قیمت این ستاره مصری ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" قیمت صلاح الان چند است؟ این مسئله برایم جالب نیست. او آماده است تا گام بعدی اش برای پیشرفت را بردارد. در رم، او واقعا خوب بود و تنها به خاطر اینکه انگلیس لیگ فوق العاده ای است، شما معمولا لیگ های دیگر را تماشا نمی کنید.

 

 

1295394

 

واضح است که او در رم واقعا خوب بود؛ یک هافبک بسیار بسیار هجومی. او در مقابل دروازه بسیار خونسرد است. آیا این انتقال برای ما بسیار پرمنفعت بود؟ نمی دانم اما این یک تجارت است. کدام معامله بهتری بود؛ آوردن اندی رارتسون از هال سیتی با چند میلیون یا این یکی؟

این بخشی از فوتبال است. 45 میلیون یورو یا هر رقمی که بود، در مورد رقمش مطمئن نیستم، این قیمت بازار بود و سایر تیم ها هم می توانستند او را بخرند. حالا که 40 گل زده، او را 60 میلیون یورو می فروشیم؟ همیشه باید ریسک کرد اما همیشه جواب نمی دهد."

دیدگاه‌ها