کد خبر : 1519254 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 18:32 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور ستاره سایپا روی سکوها

ترابی با لباس شخصی در قوامین(عکس)

ستاره تیم ملی و سایپا به دلیل محرومیت در هفته بیست و نهم با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شد تا در کنار هم تیمی هایش برای این بازی مهم باشد.

به گزارش" ورزش سه" سایپا تا قبل از هفته بیست و نهم تیم دوم جدول رده بندی بود و برای حفظ این جایگاه به یک برد برابر گسترش فولاد نیاز دارد. علی دایی اما برای این بازی یکی از مهمترین ستاره هایش را در اختیار ندارد و آن کسی نیست جز مهدی ترابی ، جوان ملی پوش و تاثیرگذار این تیم که به دلیل سه اخطاره بودن این بازی را از دست داد.


مهدی ترابی در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است. او در این فصل و در 26 بازی که برای سایپا انجام داده 9 گل به ثمررسانده و 8 پاس گل داده است. او یکی از بازیکنان مورد نظر کارلوس کی روش در اردوهای تیم ملی بوده و به احتمال فراوان یکی از مسافران روسیه در جام جهانی 2018 خواهد بود.


ستاره شماره 9 سایپا که امروز نمی تواند مقابل گسترش فولاد به میدان برود با لباس شخصی به ورزشگاه قوامین شهرک اکباتان رفت. او بعد از گرفتن عکس یادگاری کنار همبازیانش روی سکوها رفت تا شاهد بازی حساس تیمش باشد. سایپا بدون ترابی باید این بازی حساس را ببرد  در غیراینصورت ممکن است جایگاه دوم و حتی سهمیه را از دست بدهد.

 

1297521

دیدگاه‌ها