کد خبر : 1519287 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 19:23 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

کیه وو 1 - 2 اینتر؛ در رویای رسیدن به لیگ قهرمانان

اینتر موفق شد با 2 گل کیه وو را در خانه حریف مغلوب کند.

کیه وو 1 - 2 اینتر؛ در رویای رسیدن به لیگ قهرمانان


به گزارش "ورزش سه"، اینتر در هفته ای که رم و لاتزیو نیز رقبای خود را شکست دادند، از سد کیه وو گذشت تا تنور کسب سهمیه لیگ قهرمانان همچنان داغ بماند.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 15 برای جاکرینی ایجاد شد اما ضربه دیدنی او با مهار فوق العاده هندانوویچ همراه بود. در دقیقه 23 اینتر اولین فرصت خود را روی دروازه کیه وو ایجاد کرد اما ضربه کاراموا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول کاچیاتوره بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او باز هم توسط هندانوویچ مهار شد تا نیمه اول کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

1297562

 

اما نراتزوری نیمه دوم را هجومی اغاز کرد و در دقیقه 51 به گل رسید. ارسال زمینی دی آمبریزیو در دهانه دروازه به ایکاردی رسید تا او به راحتی دروازه کیه وو را باز کند.

 

حملات اینتر ادامه یافت و این تیم در دقیقه 62 به گل دوم هم رسید. پاس رافینیا در دهانه دروازه به پریشیچ رسید تا او با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر برساند.

 

1297563

 

در ادامه کیه وو برای جبران به جلو کشید و در دقیقه 72 صاحب فرصت شد اما ضربه ریگونی با حضور به موقع اشکرینار دفع شد.

 

در دقیقه 88 کیه وو موفق شد با ضربه زیبای استپینسکی در مصاف با هندانوویچ یکی از گل ها را جبران کرده و به بازگشت امیدوار شود.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و نه کیه وو توانی برای خلق موقعیت داشت و نه اینتر به سمت دروازه حریف حمله می کرد تا در نهایت بازی با برتری 1-2 اینتر به پایان برسد.

دیدگاه‌ها