کد خبر : 1519349 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 20:50 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

اذیت نمی‌کردند الان در کورس قهرمانی با پرسپولیس بودیم

قلعه‌نویی: امسال به اندازه 10 سال پیر شدم

سرمربی ذوب آهن شادمان از دستیابی تیمش به سه امتیاز شیرین مقابل قهرمان لیگ و پررنگ‌ شدن شانس حضور در لیگ قهرمانان فصل آتی در نشست خبری به تشریح شرایط و بازی تیمش پرداخت.

قلعه‌نویی: امسال به اندازه 10 سال پیر شدم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی در دقایق پایانی جدال برابر برانکو ایوانکوویچ توانست با گلی که کی‌روش برای تیمش به ارمغان آورد به سه امتیاز بازی دست یابد. او با حضور در نشست خبری ابتدا با تبریک ایام شعبانیه در ادامه به شرایط این بازی و عملکرد فنی تیمش پرداخت.

 

  •  می‌خواستند به ما ضربه بزنند اما بی اذن خدا هیچ برگی نمی‌افتد


حس بسیار خوبی دارم و نمی دانم چه بگویم. حسی که تا به حال نداشته ام. وقتی می دانم بازیکنان قهرمانانه بازی می کنند لذت می برم که مربی آنها هستم. برخی‌ها می‌خواستند به ما ضربه بزنند اما بی‌اذن خداوند برگی از درخت نمی‌افتد. باید از هواداران سپاهان هم که امروز در کنار هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه از ما حمایت کردند تشکر کنم. همین تعداد کمی که به استادیوم آمده بود به اندازه صد هزار نفر برای ما ارزش داشت. همچنین از دوستان مطبوعاتی که در طول این فصل از ما حمایت کردند قدردانی می‌کنم.

 

  • روی اولین توپ روی دروازه‌مان گل خوردیم


ما امروز بازی خوبی انجام دادیم اما اولین توپی که روی دروازه ما آمد گل خوردیم. در این بازی کلاً دو توپ روی دروازه ما آمد که یک توپ گل شد و یک توپ هم با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. یک موقعیت خوب هم در نیمه اول کی‌روش از دست داد و ما می‌توانستیم در همان نیمه اول به گل برسیم.

 

  • امسال به اندازه 10 سال پیر شدم


در کل آنها ۲ موقعیت خوب گل داشتند. ما هم در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم. در مجموع باید به این بازیکنان افتخار کرد. چرا که صعود و بازی خوبمان جلوی لوکوموتیو یک ذوب‌آهن عالی به وجود آورده است. امسال سال سختی را داشتم چرا که به خاطر رفتار بعضی دوستان به اندازه ۱۰ سال پیر شدم. باز خدارا شکر امروز پیروز شدیم.

 

  • به بازیکنانم افتخار می‌کنم


در مجموع به بازیکنانم افتخار می‌کنم آنها در تاشکند مقابل لوکوموتیو بازی بسیار خوبی انجام دادند و آن صعود در آسیا نقطه عطفی در تاریخ ذوب‌آهن نوین است. به نظر من باید مسئولان کارخانه  قدر مدیران و بازیکنان و مربیان را بدانند.

 

  • آینده و تمدید قرارداد با ذوب آهن؟


باید ببینیم آیا ما را می‌خواهند یا نه! در هفته آینده یک جلسه داریم و باید ببینم چه می‌شود. نهالی کاشته‌ایم و باید ببینیم می‌گذارند آن را بارور کنیم یا خیر.

 

  • به لیگ اعتماد کنند تیم ملی قدرتمند می‌شود


هر زمان که به لیگ اعتماد کنیم می‌توانیم تیم ملی خوبی داشته باشیم. فوتبال مدرن دنیا به لیگ تکیه می‌کند. لیگی که مدیر خوب و زیر ساخت خوب داشته باشد. ما نسبت به خیلی از کشورها بهتر هستیم.

 

  • می‌توانستیم در کورس برای قهرمانی باشیم


اگر در نیم فصل اول اذیت برخی از دوستان نبود الان در کورس با پرسپولیس برای قهرمانی بودیم. من کمترین نقش را داشتم. بازیکنان و هیئت مدیره و مدیرعامل بیشترین نقش را داشتند.

 

قلعه نویی در خصوص بازیکنان شایسته تیمش برای حضور در اردوی تیم ملی گفت: خیلی بازیکنانمان هستند که می توانند در فهرست اولیه تیم ملی باشند اما باید به نظر کی روش احترام گذاشت. ان‌شاءالله کی‌روش به چند نفر از بازیکنان ما که خوب کار کرده اند، نگاه داشته باشد.

 

سرمربی سابقه استقلال درباره طلبش از این تیم هم گفت: یک سری از دوستان هستند که آدم برایشان تاسف می خورد. کمیته تعیین وضعیت همه پرونده‌ها را برای AFC می‌فرستد. من طلبی از تراکتور و استقلال دارم اما برخی دوستان که نطفه و لقمه‌شان معلوم است آمدند این بحث را راه انداختند.

دیدگاه‌ها