کد خبر : 1519358 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 21:02 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

هر چه می خوریم از داوری است

علیپور: دو سال دیگر در پرسپولیس می‌مانم

علی علیپور بهترین گلزن لیگ برتر بعد از گلزنی مقابل ذوب آهن به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.

علیپور: دو سال دیگر در پرسپولیس می‌مانم

به گزارش "ورزش‌سه"،  از میکسدزون ورزشگاه فولادشهر، او که مثل سایر بازیکنان از داوری بسیار عصبانی بود در این باره چنین گفت: ما هر چه ضربه می خوریم همه اش از داوری است. توپی که فرشاد احمدزاده ارسال کرده به دست بازیکن حریف برخورد می کند و جالب است که او دست روی سینه صادق محرمی می گذارد و پرتش می کند. جالب است همان توپ به کرنر می رود و گل ذوب آهن می شود. ما دیگر باید چکار کنیم؟ در بازی مقابل پارس جنوبی هم خورشیدی آنطوری قضاوت می کند و این داور هم اینطور. این ها شرایط را بدتر می کند.


خبرنگاران از علیپور درباره تمدید قراردادش پرسیدند که او اینطور جواب داد: تمدید چه کنم؟ نمی توانم که قراردادم را 20 ساله کنم، دو سال دیگر قرارداد با این تیم دارم خب می مانم دیگر و همه دنبال بهانه هستند. من پرسپولیسی هستم و پرسپولیسی می مانم. دیگر اینکه پیشنهاد دارم یا نه را نمی دانم و باید از باشگاه سوال کنید و اگر هم پیشنهادی باشد باید با باشگاه پرسپولیس صحبت شود.


از علیپور سوال می شود که آیا در جریان درخواست برانکو از بازیکنان پرسپولیس و تمدید آنها است که او پاسخ می دهد: من اطلاعی در این زمینه ندارم؛ امیدوارم همه بچه ها تمدید کنند تا باتوجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به مشکل نخورد.


مهاجم گلزن پرسپولیس در رابطه با آقای گلی اش در این فصل هم می گوید: همیشه گفتم که گلزنی من تلاش همه بچه ها بوده، همه دست به دست هم دادند تا من به این عنوان برسم و از زحمات آنها تشکر می کنم. در آخر هم از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که همیشه پشت تیم بوده اند.

دیدگاه‌ها