کد خبر : 1519377 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 21:38 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

فیروز کریمی:شوخی کردم دستی نبود!

فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا گفت: اگر قرار بر دو جا برای مصاحبه کردن است دیگر نمی‌آیم. آقای سازمان لیگ! باید به همه احترام گذاشت. سر گردنه جلوی مرا می‌گیرند که دم مرا ببین. جلوی مرا ببین. پشت مرا ببین.

فیروز کریمی:شوخی کردم دستی نبود!

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا ،  از ورزشگاه دستگردی کریمی بعد از نساوی مقابل سایپا گفت : بازی خیلی سنگینی بود. زمین خیس و داور هم تحت تاثیر بود. سایپا نیاز به برد داشت و ما به خاطر فوتبال پاک امانت‌داری کردیم. نتایج سایر بازی‌ها را نمی‌دانم اما خودمان با شرف بازی کردیم. اکثر بازیکنانم به خاطر کیفیت زمین بازی خودشان را انجام ندادند. صحنه‌های قابل تامل در بازی زیاد بود و هر سه داور خوب بودند. اما داور نباید این همه کارت می‌داد. بازیکنان چاره‌ای جز بهم خوردن نداشتند. تیم حریف هم تلاشش را کرد و اگر پنالتی گل می‌شد جریان بازی عوض می‌شد اما من روی پنالتی هم بحث دارم.

 

سرمربی گسترش فولاد تبریز در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره شوخی دستی با ناظر مسابقه اظهار کرد:  همه دیدید دستم بالا بود. شوخی کردم اما دستی نبود! مشکلی ندارد که ما ضمن مربیگری، با داوران و ناظران دوست باشیم.

 

کریمی در پایان گفت: امسال مسابقات خوب شروع شد و باید اذعان کنم داوری‌ها بی نقص بود. بعد از ۴۰ سال بهترین داوری‌ها را دیدیم. برای سال آینده نیز به شخصه با گسترش قرارداد دارم اما خبرهای بعدی را باشگاه اعلام می‌کند.

دیدگاه‌ها