کد خبر : 1519412 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 23:00 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

قطع روند گل‌ها و پاس گل‌های علیرضا مقابل کی‌روش؛

ناکامی دوباره جهانبش و آلکمار در قهرمانی

آلکمار علی رغم بهره‌مندی از ستاره ایرانی خود برابر فاینورد شکست خورد تا برای دومین فصل متوالی در رسیدن به قهرمانی جام حذفی فوتبال هلند ناکام باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار فینال جام حذفی هلند تیم آلکمار که علیرضا جهانبخش را از ابتدا در سمت چپ خط حمله در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم دی‌کویپ روتردام مقابل فاینورد قرار گرفت.

 

یاران جهانبخش که در چهار تقابل اخیرشان مقابل فاینورد شکست خورده بودند، امشب هم نتوانستند برابر این تیم کاری از پیش ببرند و با گل‌هایی که از نیوکلای یورگنسن، رابین فن‌پرسی و تورنسترا در دقایق ۲۸، ۵۷ و ۳+۹۰ دریافت کردند، با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شدند تا از رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی هلند باز بمانند.

 

1297691

 

1297689

 

آلکمار فصل گذشته نیز تا دیدار پایانی جام حذفی هلند پیش رفت ولی در فینال که علیرضا جهانبخش هم در آن حضور داشت، مغلوب فورتونا سیتارد شد که امشب هم برای دومین سال متوالی این اتفاق برای آنها رخ داد.

 

علیرضا جهانبخش که در پنج بازی گذشته آلکمار ۶ گل زده و ۴ پاس گل داده بود، امشب در حالی که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران بازی او را از نزدیک تماشا می‌کرد، موفق نشد به روند موفقیت‌هایش ادامه دهد و در حضور کامل خود در زمین نتوانست گلزنی کند.

 

1297690

 

1297688

 

جهانبخش در دقیقه ۴۲ دیدار امشب برابر فاینورد قصد داشت با ضربه آکروباتیک آلکمار را به گل برساند که پای او به صورت فن‌پرسی برخورد کرد و موجب تنش بین بازیکنان دو تیم شد و در نهایت درگیری‌ها با اخطاری که مهاجم ایرانی آلکمار گرفت، پایان پیدا کرد.

دیدگاه‌ها