کد خبر : 1519438 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 08:10 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

با پشت سر گذاشتن دی بروین و هری کین

صلاح بهترین بازیکن فصل لیگ برتر شد

محمد صلاح، ستاره لیورپول موفق شد عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را از آن خود کند.

صلاح بهترین بازیکن فصل لیگ برتر شد

 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم مصری که در تابستان با 42 میلیون یورو از رم به لیورپول پیوست، در طول 33 بازی، 31 گل به ثمر رسانده و با رکورد بیشترین گل زده در لیگ برتر 20 تیمی برابری کرده است. در حالی که 3 بازی باقی مانده، او می‌تواند با گلزنی از رکورد سوارز و سپس رونالدو عبور کند و رکورد را به نام خود بزند. مهاجم 25 ساله بالاتر از کوین دی بروین که بازی ساز اصلی منچسترسیتی بود و فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، قرار گرفت و هری کین نیز سوم شد."

 

 

1297300

 

 

پس از دریافت این عنوان، صلاح گفت:" افتخار می‌کنم که این عنوان را کسب کردم، به خصوص اینکه این عنوان با رای دیگر بازیکنان اهدا می‌شود. هنوز چند بازی هست که بتوانم در آن گل بزنم و رکورد را جا به جا کنم و از این بابت هیجان زده هستم. خیلی هیجان زده هستم و باید ببینیم سه بازی بعدی چه خواهد شد."

 

کوین دی بروین که جایزه نفر دوم را دریافت کرد، تایید کرد که رای اول او، محمد صلاح بوده که در مجموع رقابت های این فصل، 41 گل به ثمر رسانده است. صلاح به اولین بازیکنی تبدیل شد که سه عنوان بهترین بازیکن ماه را در طول یک فصل کسب کرده است.

 

 

1297727

 

همچنین لروی سانه، هافبک منچسترسیتی موفق شد عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ را از آن خود کند. ستاره آلمانی که فصل گذشته به سیتی اضافه شده بود، با درخشش در این فصل توانست این عنوان را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها