کد خبر : 1519449 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 08:40 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی - فجرسپاسی؛ اوج حساسیت و امید

دو تیم نساجی مازندران و‌ فجر شهیدسپاسی شیراز حساس‌ترین دیدار این هفته از لیگ برتر را برگزار می‌کنند

نساجی - فجرسپاسی؛ اوج حساسیت و امید

به گزارش “ورزش سه” از هفته سی و سوم مسابقات لیگ یک، امروز تیم‌های نساجی مازندران و‌ فجر شهیدسپاسی شیراز حساس‌ترین دیدار هفته را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌کنند. این دو‌ تیم‌ با کسب ۵۸ امتیاز در رده سوم و چهارم جدول لیگ‌ قرار گرفته‌اند و تنها دو‌ امتیاز اختلاف با تیم‌ دوم دارند.


شاگردان جواد نکونام در نساجی امیدوارند با کسب برد در این دیدار خانگی و عدم نتیجه‌گیری خونه به خونه مقابل اکسین در دیدار همزمان، به جای دیگر نماینده مازندران، راهی مسابقات لیگ برتر شوند. اما در سوی دیگر تیم فجر سپاسی قرار دارد. تیمی که در این دوره از مسابقات فراتر از حد تصور ظاهر شده و با کسب نتایج عالی در نیم فصل دوم مسابقات، خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود مطرح کرده است. شاگردان علی کلانتری که هفته گذشته باخت تلخی را مقابل مس کرمان تجربه کرده و از کورس مدعیان عقب ماندند، دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و به دنبال کسب برد مقابل نساجی هستند تا امید خود را برای صعود به لیگ برتر زنده نگه دارند.


در ادامه می‌توان گفت کسب نتیجه تساوی در این بازی به درد هیچ کدام از دو تیم نخواهد خورد و دیگر تیم‌های مدعی را خوشحال می‌کند. چرا که با رقم خوردن نتیجه تساوی در این مسابقه، تیم خونه به خونه بابل می‌تواند با برد مقابل اکسین، صعود خود به لیگ برتر را در یک هفته مانده به پایان لیگ یک قطعی کند و از سوی دیگر شاگردان محمود فکری در نفت مسجدسلیمان با کسب تساوی مقابل بادران دیگر تیم صعودکننده به لیگ برتر لقب می‌گیرند.


این دیدار حساس امروز  از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها