کد خبر : 1519450 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 08:41 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

بادران - نفت؛ سوپرکلاسیکوی لیگ یک!

شاگردان محمد ربیعی در آخرین بازی خانگی خود، مقابل صدرنشین لیگ یک قرار می‌گیرند و به دنبال زنده نگه داشتن آخرین امیدهای خود هستند.

بادران - نفت؛ سوپرکلاسیکوی لیگ یک!

به گزارش “ورزش سه” در هفته سی و سوم‌ لیگ یک آزادگان،  سه مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز برگزار می‌شود و‌ تا حدودی تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر کشور را مشخص می‌کند. در یکی از مسابقات، تیم بادران تهران به مصاف نفت مسجدسلیمان، صدرنشین لیگ یک می‌رود. بادرانی‌ها که کمترین شانس را برای صعود به لیگ برتر دارند، امیدوارند با کسب برد برابر شاگردان فکری و باخت خونه به خونه مقابل اکسین و‌ تساوی نساجی و فجر سپاسی در دیدار همزمان، تکلیف صعود را به هفته‌ی آخر موکول کرده و‌ امید‌های خود را زنده نگه دارند. بادرانی‌ها هم اکنون با کسب ۵۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول حضور دارند.


از سوی دیگر تیم نفت مسجدسلیمان که در حال حاضر با ۶۴ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد، به دنبال کسب برد مقابل بادران و قطعی کردن صعود و قهرمانی خود در یک‌ هفته مانده به پایان لیگ یک است. شاگردان محمود فکری اگر در این بازی به نتیجه تساوی هم رضایت بدهند، صعود خود به لیگ برتر را قطعی می‌کنند.


دیدار رفت دو‌ تیم در مسجدسلیمان با نتیجه تساوی پر گل ۳-۳ پایان یافت و‌ دیدار برگشت آن‌ها امروز ساعت ۱۷ در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها