کد خبر : 1519452 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 08:43 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم زرد و مشکی ها با شجاعی شکست

بازتاب دوازدهمین تاج گذاری AEK در یونان

همان طور که پیش بینی می شد عنوان قهرمانی این فصل سوپرلیگ یونان به تیم محبوب شهر آن رسید تا طلسم طولانی مدت این تیم در راه بالا بردن جام قهرمانی بشکند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال ها سلطه باشگاه هایی همچون المپیاکوس و پاناتینایکوس بر فوتبال باشگاهی یونان سرانجام یکی از تیم های محبوب آتن موفق شد به این سلطه خاتمه و طلسم 24 ساله خود در راه قهرمانی را با در اختیار داشتن ستاره ای از فوتبال ایران بشکند تا برای دوزادهمین بار در تاریخ فوتبال این کشور تاج گذاری داشته باشد.


باشگاه AEK با برتری 2-0 مقابل مهمان خود شب رویایی را برای طرفداران پرشمار در ورزشگاه پیر المپیک آتن رقم زد، شبی که باعث شد تا جشن و پایکوبی در بخشی گسترده ای از پایتخت یونان تا ساعات اولیه بامداد ادامه داشته باشد. در این طلسم شکنی مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران هم نقش داشت به خصوص بعد از انتقال زمستانی و تاثیرگذاری که داشت. مسعود که شب گذشته بنا به صلاحدید مانوئل خیمنز سرمربی اسپانیایی نیمکت نشین بود به اذعان کارشناسان و رسانه های یونانی از جمله خریدهای خوب باشگاه در زمستان بود که موفق شد در مواقع اضطراری به داد این تیم برسد.


دوازدهین قهرمانی AEK که توام با شکستن طلسم 24 ساله قهرمانی های این باشگاه پرطرفدار آتن در فوتبال یونان بود امروز بازتاب گسترده ای در بین رسانه های این کشور داشت از جمله روزنامه های کثیرالانتشار که اکثریت آنها جلد اصلی خود را به انتشار جشن قهرمانی و تیترهای حماسی برای تمجید از تلاش های زرد و مشکی پوشان اختصاص داده بودند.

 

1297739

 

1297738

 

1297740

 

1297741

 

1297742

 

 

دیدگاه‌ها