کد خبر : 1519457 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 09:53 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع ساری از حرکت زشتش مقابل هواداران یووه

مائوریزیو ساری، سرمربی ناپولی که حرکتی توهین آمیز مقابل هواداران یوونتوس انجام داد، به دفاع از این اقدام خود پرداخت.

دفاع ساری از حرکت زشتش مقابل هواداران یووه

به گزارش "ورزش سه"، در هنگام عبور اتوبوس ناپولی از میان هواداران یووه، ساری توهینی مستقیم به هواداران یوونتوس انجام داد. تیم او شب گذشته با گل دقیقه 90 کولیبالی به پیروزی رسید و در فاصله یک امتیازی یوونتوس قرار گرفت. پس از بازی، سرمربی ایتالیایی به دفاع از اقدام خود، پیش از شروع بازی پرداخت.

 

 

1297745

 

 

او گفت:" حرکت من پاسخی به عده ای بود که به سمت اتوبوس ما آب دهان پرتاب می‌کردند و به ما توهین می‌کردند. من هیچگاه چنین اقدامی را در قبال یک هوادار یوونتوس، به این خاطر که از یوونتوس حمایت می‌کند، انجام نمی‌دهم. بیشتر هواداران یوونتوس انسان‌های خیلی خوبی هستند و در هتل ما نیز حضور داشتند و با هم صحبت کردیم و خندیدیم. هیچ مشکلی با آنها ندارم. برخی از آن‌ها، به سمت اتوبوس ما آب دهان پرتاب کردند و به ما توهین کردند و این موضوع صرفا به این خاطر بود که ما اهل ناپل هستیم."

 

ساری درباره شرایط ناپولی گفت:" همواره گفته ام که در حال حاضر، ناپولی نمی‌تواند برای موفقیت برنامه ریزی کند زیرا باشگاه‌هایی هستند که از لحاظ اقتصادی از ما قوی تر هستند. ما می‌توانیم برای پیشرفت تاکتیکی و تکنیکی تیم برنامه ریزی کنیم که می‌تواند ما را به 105 درصد از پتانسیلمان برساند ولی همچنان نمی‌تواند نتیجه گرفتن را تضمین کند.

 

ما دیده ایم که تیم در این چند سال از لحاظ تاکتیکی پیشرفت کرده است. بدون ترس در این ورزشگاه بازی کردیم و این نشانه خیلی خوبی است. می‌خواستیم به اینجا بیاییم تا بازی خودمان را انجام دهیم و یووه را مجبور کنیم رو به ضد حمله بیاورد.تک تنها به آنها اجازه دادیم روی ضربات شروع مجدد کار‌هایی انجام دهد زیرا آنها از ما فیزیکی تر هستند ولی جدا از آن، منطقی بود که به پیروزی برسیم."

دیدگاه‌ها