کد خبر : 1519518 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 12:11 | 35.2K بازدید | 2 دیدگاه

کار بزرگ جادوگر در اولین سال سرمربیگری(عکس)

سرمربی نامدار سپیدرود رشت با حفظ این تیم در لیگ برتر کار بزرگی انجام داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، علی کریمی که از خداحافظی اش از فوتبال سال های زیادی نمی گذرد، در لیگ برتر هفدهم برای اولین بار طعم مربیگری را چشید. او بعد از دوران کوتاه و ناموفق مربیگری در تیم بحران زده نفت تهران روی نیمکت سپیدرود رشت نشست و توانست روزهای نسبتا خوبی را سپری کند.


سپیدرود قبل از حضور علی کریمی در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشت اما با حضور این مربی جوان شرایط خوبی پیدا کرد و آرام آرام با نتایجی که کسب کرد از قعرجدول جدا شد. حالا در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ تیم تحت امر علی کریمی بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرده و این مساله یک افتخار بزرگ در اولین سال مربیگری او محسوب می شود.

 

1297826


سپیدرود در حالی با هدایت علی کریمی در لیگ برتر ماندگار شد که مشکلات اقتصادی بسیار زیادی داشت. این تیم با مسائل مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند اما بازیکنانش پای کریمی ایستادند و به احترام او برای تیم سنگ تمام گذاشتند تا رشت در لیگ هجدهم هم نماینده داشته باشد.


بی تردید اتفاقاتی که برای کریمی در سپیدرود رخ داد، نوید ظهور یک مربی جوان و خوب را به فوتبال ایران می دهد و در آینده نیز این انتظار می رود که جادوگر فوتبال ایران در مربیگری روزهای خوشی را سپری کند.

 

1297825

دیدگاه‌ها