کد خبر : 1519544 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 13:36 | 30.7K بازدید | 1 دیدگاه

ابهام کی‌روش در کجای ترکیب تیم ملی است؟

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره نقاط ابهام خود در ترکیب اصلی تیم برای جام جهانی صحبت کرده است.

ابهام کی‌روش در کجای ترکیب تیم ملی است؟

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در گفتگو با خبرورزشی نکات مختلفی را از تیم ملی و شرایط پیش روی آن بیان کرده و به طرح موضوعات مختلفی پرداخته است.

 

او در یکی از بخش های صحبتش در خصوص آینده تیم ملی و ترکیب تیم گفته است. سرمربی پرتغالی تیم ملی در این باره اشاره کرد که برای برخی پست ها نگرانی دارد و احساس می کند پیشرفت خوبی در بازیکنان صورت نگرفته است.

 

پست هایی که کی روش از آنها اسم برده، دفاع وسط و هافبک دفاعی هستند. در مرکز خط دفاع چند سالی می شود که ترکیب سیدجلال حسینی و مرتضی پورعلی گنجی به چینش مورد اعتماد کی روش تبدیل شده است. هرچند در بازی های دوستانه اخیر سرمربی تیم ملی از نفرات دیگری استفاده کرد و گزینه های مختلف را آزمود، اما از صحبت های اخیر او می توان چنین برداشت کرد که رضایت کاملش در دیدارهای اخیر از سوی مدافعان تیم جلب نشده است.

 

هافبک دفاعی هم پستی است که همیشه نفرات زیاد و متنوعی در آن به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند و کی روش همواره در حال آزمایش گزینه های مختلف بوده است. پس از محروم شدن سعید عزت اللهی از اولین بازی ایران در جام جهانی، مرد پرتغالی دریافت که باید یک نفر را آماده بازی به صورت فیکس در مقابل مراکش کند. حالا او از این بابت اظهار نگرانی کرده و احتمالا باز هم به فکر تغییرات در میانه میدان و جلوی مدافعان ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها