کد خبر : 1519549 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 14:06 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساختمان جدید فدراسیون در گرو کمک وزیر

فدراسیون فوتبال تلاش دارد که یک ساختمان شکیل و خوب برای این فدراسیون تهیه کند که این مستلزم کمک وزارت ورزش است.

ساختمان جدید فدراسیون در گرو کمک وزیر

به گزارش " ورزش سه" سال ها است که نسبت به محل و ساختمان فدراسیون فوتبال ایران انتقادهای زیادی وارد می شد چرا که این ساختمان که تفاوتی با آپارتمان های معمول تهران ندارد قطعا نمی تواند برای فدراسیون فوتبال یک کشور مناسب باشد. از همین رو گویا یکی از برنامه های فدراسیون فوتبال احداث ساختمان جدیدا فدراسیون است. مهدی تاج امروز نیز با تایید این موضوع اعلام کرده که برای داشتن ساختمان مناسب فدراسیون فوتبال نیازمند کمک وزارت ورزش است. 


درباره ساختمان جدید فدراسیون فوتبال، مدتی قبل زمینی در مرکز ملی فوتبال ایران برای این کار در نظر گرفته شد و جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در سفری که به تهران داشت کلنگ این ساختمان را زد. کار ساخت این ساختمان آغاز شده ولی هنوز مشخص نیست چه زمانی و توسط چه کسانی به پایان می رسد. 


نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که در حال حاضر ساختمان فدراسیون فوتبال برای یک فدراسیون فوتبال حرفه ای مناسب نیست و به عنوان نمونه ساختمان سازمان لیگ فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از همدیگر جداست و قرار است در ساختمان جدید همه این ها در یک مجموعه کنار هم قرار بگیرند. همچنین قرار است 6 هیات فوتبال در کشور دایر شده و هرکدام از این هیات ها نیز ساختمان جداگانه ای خواهند داشت که برخی از آن ها دایر و برخی دیگر در دست احداث هستند.

دیدگاه‌ها