کد خبر : 1519569 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 15:21 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار به تیم تحمیل شد؛

یاوری: این بازیکنان به درد سپاهان نمی‌خورند!

محمود یاوری می گوید که در فصل آینده هم تیم سپاهان با این بازیکنان موفق نمی شود.

یاوری: این بازیکنان به درد سپاهان نمی‌خورند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که همچنان با کسب 5 عنوان قهرمانی بهترین تیم تاریخ لیگ برتر به شمار می رود، روز گذشته یک شکست تلخ دیگر را تجربه کرد تا ضعیف ترین نتایج این تیم در تاریخ لیگ برتر رقم بخورد و انتقادات از بازیکنان، مربیان و البته مدیران باشگاه به اوج برسد.


محمود یاوری پیشکسوت باشگاه سپاهان که پس از اخراج کرانچار به عنوان مشاور فنی به تیم اضافه شد، در گفتگو با یکی از برنامه های ورزشی تلویزیونی اصفهان در مورد دلایل این شرایط عجیب گفت:

 

دلالان اجازه نمی دهند تیم‌ها نفس بکشند و آرامش داشته باشند.

 

وی صحبت هایش را در مورد کرانچار اینگونه ادامه داد: کرانچار مربی 3 سال قبل نبود و اتفاقاتی رخ داد که وی به سپاهان تحمیل شد. مربی که بسیار ملاحظه کار و محتاط بود و نتوانست با داشته‌های تیمش ارتباط برقرار کند. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم سپاهان طی دو فصل گذشته ابزار لازم برای قهرمانی و حضور در جمع مدعیان را نداشت و نتیجه این شد که تیم سپاهان در چنین جایگاهی قرار گیرد.

 

یاوری افزود: در هفته‌های پایانی لیگ، تیم نفت تهران به نفع سپاهان بازی کرد و با نتایجی که گرفت، سقوطش را قطعی کرد تا خیال سپاهان راحت شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان با ابراهیم زاده و این بازیکنان سال آینده می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد یا خیر، گفت: در مورد مربی نمی‌توانم نظر بدهم ولی با این بازیکنان خیر.

دیدگاه‌ها