کد خبر : 1519571 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 15:23 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

روز درخشان اسماعیلی در بازی شماره 88

بازی شماره 88 برای فرشید اسماعیلی با تکرار درخشش همیشگی به پایان رسید.

روز درخشان اسماعیلی در بازی شماره 88

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی ستاره ماه های اخیر استقلال در هشتاد و هشتمین حضور خود در استقلال این بار برابر پیکان روز درخشانی را در ورزشگاه آزادی سپری کرد. اسماعیلی که به واسطه حضور در تیم ملی امید و درخشش در فجر سپاسی به عنوان سهمیه زیر 23 سال به استقلال آمد، در اولین فصل حضور خود در استقلال به ترکیب آبی ها رسید و در لیگ شانزدهم تبدیل به بازیکن اصلی تیم منصوریان شد.


اسماعیلی در لیگ هفدهم اما پخته تر از همیشه با پیراهن استقلال در مسابقات مختلف شرکت کرد و با شروع دوران شفر، بهترین کیفیت را به نمایش گذاشت.


هافبک آبی پوشان با حضور شفر در لیگ برتر 5 گل و 4 پاس گل در کارنامه خود ثبت کرد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز در 5 دیداری که به میدان رفت، سازنده 4 گل استقلال شد تا با پایان مرحله گروهی بالاتر از ستاره های نامدار قاره کهن، بهترین گلساز آسیا باشد.


این هافبک جوان که حالا تبدیل به بازیکنی فیکس و بدون جانشین در ترکیب تیم شفر شده، در دیدار شماره 88 خود برابر پیکان گل اول را با تیزهوشی ساخت و در صحنه گل سوم نیز با فرار به موقع و پاس رو به عقب تاثیر گذار ظاهر شد تا به این ترتیب این بازی مهم، برای او تاریخی و جذاب تمام شود.

دیدگاه‌ها