کد خبر : 1519591 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 17:52 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال ایران به تیم هایی مثل سپیدرود نیاز دارد؛

غلامی: کریمی می‌داند چطور با بازیکن برخورد کند

توحید غلامی می گوید که علیرغم حفظ تیم در لیگ برتر همچنان مشکلات عدم پرداخت تعهدات به بازیکنان حل نشده است.

غلامی: کریمی می‌داند چطور با بازیکن برخورد کند

توحید غلامی هافبک تیم سپیدرود در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص کسب تساوی برابر فولادخوزستان گفت: مقابل تیم خوبی بازی کردیم که نفرات خوبی داشت و مربی خیلی خوبی هم دارد. من سهمیه نگرفتن آنها را به حساب بدشانسی می گذارم و انصافا ما را در ورزشگاه خودمان اذیت کردند. هر دو تیم موقعیت داشتند و فکر می کنم مساوی عادلانه بود.


وی در خصوص اینکه آیا سپیدرود برای کسب تساوی به میدان رفته بود و اینکه در بین دو نیمه به نتایج سایر دیدارها توجه داشتند، اظهار داشت: بین نیمه هیچ کس نتیجه را اعلام نکرد. می دانستیم با یک امتیاز هم می مانیم و رفته بودیم که یک امتیاز را بگیریم.


بازیکن 26 ساله سپیدرودی ها در مورد بقای این تیم و پایان کابوس هواداران عنوان کرد: ما نیم فصل اول خیلی بد نتیجه گرفتیم؛ نتایجی که در شان سپیدرود و هوادارانش نبود. 5 تا بازی آخر نیم فصل اول را نتیجه نگرفتیم ولی با آمدن آقای کریمی بچه ها یکدل شدند. وقتی کسی مثل علی کریمی روی نیمکت باشد، انگیزه می گیرید. ما باید در نیم فصل دوم نتایج نیم فصل اول را هم جبران می کردیم. برای همین در بازی های خانگی انگیزه زیادی داشتیم. بازی های سختی مقابل سایپا و پارس داشتیم و در شرایطی که آنها هم انگیزه زیادی برای کسب امتیاز برای آسیایی شدن داشتند، توانستیم امتیاز بگیریم.

 

1288412


توحید غلامی در پاسخ به این سوال که ویژگی بارز علی کریمی در مربیگری را چه چیزی می داند، اظهار داشت: علی آقا سال اول مربیگری اش را پشت سر گذاشته و خودش با مربیان بزرگی کار کرده. می دانست چطور با بازیکنان برخورد کند و به نظرم بزرگترین حسنش همین است. شرایط در تیم ما طوری بود که بازیکنان روی نیمکت هم حتی برای 5 دقیقه اگر فرصت پیدا کند، تمام تلاش خود را می کند و با جان و دل بازی می کند.


هافبک تیم سپیدرود در مورد شرایط مالی این تیم در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها گفت: به خدا من اصلا در جریان این قضایا نیستم ولی هنوز هیچ چیزی عوض نشده. پرداختی ها نزدیک به 50 درصد است ولی تیم ما قراردادهای بالا و میلیاردی ندارد. همین حالا تیم هایی داریم که بازیکنانشان قرارداد میلیاردی دارند و از ما پایین تر هستند ولی ما با تمام این شرایط کار خیلی مهمی انجام دادیم و کارمان کمتر از قهرمانی نبوده است. 

 

توحید غلامی در پایان و در مورد شرایطی که هواداران در ورزشگاه خانگی ایجاد می کنند، اضافه کرد: هواداران که همه در موردشان می دانند. فشاری که هواداران سپیدرود می آورند هیچ جای دیگر در ایران نیست و آقای پورموسوی هم گفت در این جو دوست داشتم خودم هم بیایم بازی کنم. به نظرم حضور تیم هایی مثل سپیدرود می تواند به فوتبال کمک کند. خدا را شکر با کمک بازیکنان، کادرفنی، تدارکات تیم را نگه داشتیم  تا جواب زحماتشان را بدهیم.

دیدگاه‌ها