کد خبر : 1519600 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 19:14 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی 2 – فجرسپاسی صفر

لیگ یک/ نساجی یک گام دیگر تا لیگ برتر

نساجی با برتری مقابل فجرسپاسی یک گام دیگر به صعود به لیگ برتر نزدیک شد.

لیگ یک/ نساجی یک گام دیگر تا لیگ برتر 

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته سی و سوم لیگ آزادگان نساجی مازندران میزبان فجرسپاسی بود. دو تیم که قبل از این بازی 58 امتیازی بودند، پا به میدان گذاشتند. هواداران نساجی امروز با حضور حداکثری خود شرایط ویژه ای را به وجود آورده بودند. شاگردان جواد نکونام با درخشش محمد عباس زاده خیلی زود به گل اول رسیدند تا عرصه را بر فجری ها تنگ کنند. در تمام زمان نیمه اول این نساجی بود که روی جریان بازی تسلط داشت و بارها توانست روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کند. اما مقاومت شاگردان کلانتری باعث شد این نیمه با همان یک گل به سود نساجی به پایان برسد.


فجری ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، نیمه دوم را با تعویض آغاز کردند تا بتوانند روند بازی را به سود خود تغییر دهند. اما جملات احساسی آنها با هوشیاری بازیکنان نساجی همراه شد. شاگردان کلانتری در یکی دو صحنه و از روی ضربات ایستگاهی این فرصت را داشتند تا بازی را به تساوی بکشند ولی دفاع منطقی و هوشیاری بازیکنان نساجی مانع از این امر شد.

 

1297889


در دقایق پایانی بازی که فجری ها بی مهابا حمله می کردند، نساجی روی یک ضدحمله و غافلگیری مدافعان فجر توسط سعید خردمند در دقیقه 95 به گل برسد تا اختلاف به دو گل برسد. با این نتیجه فجرسپاسی شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد و نساجی هم 61 امتیازی شد تا در کنار دیگر تیم هم استانی اش یعنی خونه به خونه هم امتیاز شوند.


در هفته پایانی خونه به خونه میزبان برق جدید شیراز است و نساجی در تهران به مصاف راه آهن می رود. این در حالی است خونه به خونه با تفاضل گل 21 در مقابل تفاضل گل 17 نساجی شرایط بهتری دارد. در صورتی که هر دو تیم در هفته آخر مقابل حریفان خود به برتری برسند، کار به گل شماری کشیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها