کد خبر : 1519620 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 20:14 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان لیگ یک خواهیم شد

فکری: داریم قهرمان می شویم، می میرید ؟

محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگاران علت اتفاقات تلخ بعد از بازی را حرکات بازیکنان بادران دانست.

فکری: داریم قهرمان می شویم، می میرید ؟

به گزارش "ورزش سه"، فکری در مورد باخت مقابل بادران می گوید: شاید قسمت و تقدیر این بوده تا ما در مسجدسلیمان کار را تمام کنیم. یک خرده استرس و فشاری که روی بچه های ما وجود دارد باعث می شود تا نتایجی که باید به دست بیاوریم کمی با عدم تمرکز بازیکنان همراه شود. باز هم می گویم همه چیز دست خودمان است و اگر یک تساوی در مسجدسلیمان بگیریم قهرمان هستیم و انشاالله با برد بازی های لیگ یک را پایان می دهیم و قهرمان خواهیم شد.  


وی در خصوص گل نشدن پنالتی دقایق پایانی تیمش گفت: همان که پیمان میری قصد پنالتی زدن کرد دل شیر می خواهد اما خب شاید قسمت و تقدیر این بوده و همانطور که گفتم شاید قرار بود جشن قهرمانی و صعودمان بناست که در مسجدسلیمان رقم بخورد. البته تاخیر پنالتی زدن هم شاید یکی از دلایل فشار و استرس باشد اما در کل پنالتی زدن در آن دقایق واقعا کار سختی است.  


او در خصوص حرکات بازیکنان بادران پس از پایان گرفتن بازی اینطور می گوید: متاسفانه خیلی ها انگار دارند می میرند که نفت مسجدسلیمان لیگ برتری می شود. ربطی به بازیکن حریف ندارد که این تیم قرار است قهرمان بشود یا خوب و بد است. بعد هم برمی گردد و آن لفظ را استفاده می کند که می گوید می خواهید بااین تیم قهرمان شوید؟ واقعا این کار خیلی بد است. در حالی که ما باختیم و رفتیم سمت سرپرست بادران و بردشان را تبریک گفتیم. این خاصیت فوتبال است و چیزی غیر از آن هم نیست. درست نیست که با این لفظ ها بخواهیم بازی کنیم و بخواهند هرچه دلشان می خواهد بگویند. 


آخرین حرف های فکری هم درباره رفتار عجیب برخی هواداران این تیم و حمله آنها به بازیکنان حریف بود که فکری به نوعی از این کار دفاع کرد! او گفت: علت ناراحتی هواداران مسجدسلیمان خب یکی آنکه توقع دارند تیمشان برنده از زمین خارج شود ولی دلیل اصلی اش گلایه و ناراحتی از رفتار نادرست هواداران تیم رقیب است. به نظرم آن حرکات بعد از گل نشدن پنالتی اصلا قشنگ نبود و همین باعث می شود که هواداران تحریک شوند. به نظرم کاری که آنها انجام دادند اصلا قشنگ نبوده شاید دوست داشتند آن حواشی را ایجاد کنند تا پنالتی ما از دست برود بنابراین هواداران ما کنترلشان را از دست دادند.

دیدگاه‌ها