کد خبر : 1519692 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 09:22 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

چهار کامبک عجیب علیه برانکو و پرسپولیس

سرمربی کروات سرخپوشان تصور شکست مقابل ذوب آهن در شرایطی که تیمش با گل علی علیپور در آستانه فتح فولادشهر بود را نمی‌کرد.

چهار کامبک عجیب علیه برانکو و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برابر ذوب آهن در شرایطی که با گل دقیقه 48 علی علیپور از حریف پیش افتاده بود در نهایت شکست خورد تا اولین کامبک این فصل علیه برانکو و شاگردانش رقم بخورد.


شاگردان برانکو برای اولین بار در این فصل بازی برده را با باخت عوض کردند و به نوعی کامبک خوردند. سه شکست قبلی در لیگ هفدهم در حالی رقم خورده بود که آنها گل اول را دریافت کرده بودند و در طول بازی هم از حریف پیش نیفتادند. 


با اینکه این اولین باخت پرسپولیس در این فصل بدین گونه بود؛ اما از زمانی که برانکو هدایت سرخپوشان را به عهده گرفته سه بار دیگر نیز شاهد کامبک خوردن آنها بودیم. اولین باری که پرسپولیس با برانکو کامبک خورد، در همان بازی اولی بود که مرد کروات هدایت سرخپوشان را عهده‌دار شده بود. 27 فروردین 94 و در ورزشگاه‌ آزادی، هادی نوروزی فقید در دقیقه 44 گل نخست را به ثمر رساند؛ اما شاگردان حسین فرکی در نیمه دوم با گل های مهدی شریفی و شیمبا در دقایق 85 و 93 نتیجه را عوض کردند و برد به سپاهان اصفهان رسید.


حدود 4 ماه بعد در چارچوب هفته چهارم لیگ پانزدهم  پرسپولیس در خانه به مصاف ذوب آهن رفت و بازهم از یک اصفهانی کامبک خورد. پرسپولیس با گل امید عالیشاه در دقیقه 64 پیش افتاد اما کاوه رضایی و مسعود حسن زاده در دقایق 76 و 91 برای تیم اصفهانی گل زدند تا یک شکست ناامیدکننده نصیب سرخپوشان شود.


اما آخرین کامبکی که پرسپولیس پیش از بازی با ذوب آهن خورد مربوط به لیگ قبل می‌شود. 24 بهمن ماه 1395 که تیم برانکو در برابر استقلال علیرضا منصوریان با نتیجه 3-2 شکست خورد. در آن مسابقه ابتدا سروش رفیعی در دقیقه 5 سرخپوشان را پیش انداخت اما گل‌های فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی در دقایق 17، 19 و 44 نتیجه را 3-1 کرد و گل دقیقه 93 سید جلال هم نتوانست امتیازی را از آن سرخپوشان کند.


همانطور که دیدید برانکو در طول دوران مربیگری خود که حالا به سه سال و هفت روز رسیده است، فقط 4 بار کامبک خورده که سه بار مقابل تیم‌های اصفهانی بوده و دیگری در دربی هشتاد و چهارم. سرخپوشان برای اولین بار در خارج از تهران کامبک خوردند. کاوه رضایی با دو گل در پیراهن ذوب آهن و استقلال بیشترین سهم را در این زمینه مال خود کرده است.

دیدگاه‌ها