کد خبر : 1519706 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 10:14 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

امروز، جلسه سرنوشت ساز قلعه‌نویی و ذوب‌آهن

سرمربی ذوب آهن امروز درجلسه ای سرنوشت ساز با مسئولان باشگاه شرکت می کند.

امروز، جلسه سرنوشت ساز قلعه‌نویی و ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ذوب آهن روز یکشنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس وقتی با سوالی درباره آینده خودش مواجه شد اعلام کرد که روز سه شنبه با مسئولان باشگاه جلسه دارد تا درباره آینده اش صحبت هایی را انجام دهد.


قلعه نویی دیروز هم در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص صحبت کرد و گفت: «فردا با مسئولان ذوب آهن جلسه ای داریم تا ببینیم درباره آینده به چه نتیجه ای می رسیم. از همه مسئولان باشگاه ذوب آهن تشکر می کنم. با اینکه نیم فصل اول اذیت شدم و واقعا احساس می کنم امسال به اندازه 10 سال انرژی گذاشتم اما شرایط به گونه ای شد که تیم نتایج خوبی گرفت. باید ببینیم فردا دوستان اصلا ما را می خواهند یا نه تا بر اساس آن خواسته های خود را بیان کنیم.»


قلعه نویی در حالی این صحبت ها را مطرح کرد که مسئولان ذوب آهن از مدت ها پیش به دنبال تمدید قرارداد این مربی پرافتخار بودند. از این رو روز گذشته سعید آذری بار دیگر تاکید کرد که گزینه اول ذوب آهن برای سال آینده قلعه نویی است تا اهمیت جلسه امروز در تعیین سرنوشت این مربی واضح تر شود.


بر این اساس سرمربی و مدیران ذوب آهن در جلسه امروز پیشنهادها و خواسته هایشان را برای ادامه همکاری در لیگ هجدهم مطرح می کنند و باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد. با توجه به اینکه ذوب آهن شانس خوبی برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا دارد، قلعه نویی نیز بدش نمی آید یک فصل دیگر در ذوب آهن بماند. از سوی دیگر اما او پیشنهادهایی نیز از چند تیم دیگر دریافت کرده که باید دید در نهایت چه اتفاقاتی درباره این مربی رخ می دهد.

 

دیدگاه‌ها