کد خبر : 1519718 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 11:27 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر ساوتهمپتون در راه سری آ؛

مقصد مشترک جهانبخش و ستاره مراکش؟

یکی از بازیکنان باکیفیت تیم ملی مراکش از سری آ ایتالیا پیشنهاد دارد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که فصل فوتبالی در اروپا رو به اتمام است، تیم های مختلف در حال رصد کردن بازیکنان مدنظر خود هستند و ستاره های شاغل در لیگ های معتبر هر روز با پیشنهادهایی جدید روبرو می شوند.

 

در این راستا سفیان بوفال، وینگر مراکشی تیم ساوتهمپتون انگلیس پیشنهادهای جذابی از سری آ را مقابل خود می بیند. به نقل از رسانه های اروپایی، تیم های اینتر و میلان ایتالیا به دنبال این هستند که این بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

 

1297955

 

قرارداد بوفال با ساوتهمپتون اگرچه تا تابستان 2021 اعتبار دارد اما پیشنهاد دو غول شهر میلان قطعا به قدری هیجان انگیز است که او را برای بررسی آنها وسوسه خواهد کرد. این بازیکن تکنیکی فصل گذشته هم از فیورنتینا پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در ساوتهمپتون بازی کند که البته با حضور مارک هیوز هم هیچ اتفاق مثبتی برایش نیفتاد و حالا این تیم با 29 امتیاز در رده هجدهم لیگ انگلیس قرار گرفته است.

 

اگر وینگر باکیفیت مراکشی به میلان یا اینتر برود، در این صورت احتمالا رویارویی او با علیرضا جهانبخش پس از جام جهانی هم ادامه خواهد داشت. ستاره ایرانی تیم آلکمار هم با پیشنهاد جدی باشگاه ناپولی روبرو شده و احتمال پیوستنش به آبی های شهر ناپل بالاست.

دیدگاه‌ها