کد خبر : 1519733 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 12:32 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

جیمز پالوتا:

با یک ناهار صلاح را به لیورپول فروختم!

جیمز پالوتا، رئیس رم مدعی شد که جان دابلیو هنری، مالک لیورپول فکر می‌کرد که صلاح را گران خریده و دائم از این بابت ابراز ناراحتی می‌کرده است.

با یک ناهار صلاح را به لیورپول فروختم!

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در تابستان با 43 میلیون یورو از رم جدا شد و به لیورپول پیوست. او عملکرد بسیار خوبی در این مدت داشته و در 33 بازی در لیگ برتر، 31 گل به ثمر رسانده است و عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را از آن خود کرد. او همچنین نه گل در 12 بازی چمپیونزلیگ زده و حالا پالوتا از پروسه خرید او توسط لیورپول، موضوع جالبی مطرح کرد.

 

 

1295929

 

 

او گفت:" هنری خیلی در رابطه با خرید صلاح غر می‌زد. می‌گفت «آیا بیش از حد پول پرداخت کرده ایم؟ فکر می‌کنم بیشتر از آنچه باید، پول داده ایم». من هم گفتم یک ناهار مهمان من!

 

وقتی دوباره موضوع انتقال صلاح را بررسی می‌کنید، واقعا رقم انتقالش باورنکردنی بود. مشکل این بود که وقتی مونچی به تیم ما اضافه شد، صلاح می‌خواست برود. یک سال از قراردادش باقی مانده بود و پس از یک سال، هیچ پولی به ما نمی‌رسید. می‌خواست به لیگ برتر برگردد و خودش را ثابت کند که به خوبی نیز این کار را کرد. نمی‌توانیم بگوییم چند تیم به دنبال جذب او بودند ولی مطمئنا با تماشای بازی هایش در این فصل می‌توان گفت که تیم‌ها از نخریدنش پشیمان هستند."

دیدگاه‌ها