کد خبر : 1519772 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 14:55 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی کردیم دربی اینقدر خوب شود؛

گردان: ما که چیزی از 800 میلیون ندیدیم

گردان سنگربان تیم پدیده می گوید که کسر 6 امتیاز از این تیم مهم ترین دلیل شرایط بد نماینده مشهد در لیگ برتر نبوده و عوامل دیگر نیز تاثیر زیادی داشته اند.

گردان: ما که چیزی از 800 میلیون ندیدیم 

شهاب گردان گلر تیم پدیده که نمایش خوبی در دیدار برابر مشکی پوشان داشت و چند بار دروازه تیمش را از فروپاشی نجات داد، در گفتگو با "ورزش س" در مورد این بازی گفت: خودمان هم فکر نمی کردیم بازی اینطور خوب و محکم باشد. صحنه های زیادی داشت و بازی تماشاگرپسندی بود و هواداران لذت بردند. از نظر جدولی حساس نبود ولی دربی مشهد بود و با ترکیب کامل رفته بودیم تا در این بازی برنده باشیم و در نهایت توانستیم سه امتیاز را بگیریم. 


گردان در مورد نمایش خود افزود: چند تا توپ خوب گرفتم ولی صحنه هایش هیچ جا نیست و واقعا فکر نمی کردم نباشد. ولی خدا را شکر خیلی خوشحالم؛ چون یک مدت دور بودم و آقای مهاجری هم تصمیم گرفت از من استفاده کند. در مجموع خیلی راضی بودم.


گلر سابق سپاهان در مورد روزهایی ابتدایی تیم پدیده که برای رسیدن به عنوان های بالای جدول تلاش می کرد و روزهایی انتهایی که در خط سقوط قرار گرفته بود، عنوان کرد: ما در ابتدای فصل هفته ها در رتبه های بالای جدول بودیم و نمی دانم چراهمه اتفاق ها یک دفعه برای تیم ما افتاد. تیم های دیگر هم بدهی دارند ولی از پنجره نقل و انتقالات محروم می شوند، اما یک دفعه از تیم ما 6 امتیاز کم کردند و حتی صحبت هایی در مورد کم کردن 6 امتیاز دیگر هم بود که ما را نگران می کرد. این یکی از دلایل افت تیم ما بود ولی فقط همین موضوع نبود؛ الان که دارم با شما صحبت می کنم فقط 15درصد گرفتم. درست است که 6 امتیاز تاثیرگذار بود ولی نه به اندازه مسائل دیگر. تیم ما همان نفرات بود و نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم. همیشه هم همین طور بوده است و تیمی که هزینه نمی کند و نظمش را از دست می دهد، نتیجه نمی گیرد. در نهایت هم این مدل تیم داری 2،3 سال دوام می آورد.


 گردان ادامه داد: مشخص است چه سرنوشتی برای این گونه تیم ها با این مدیریت پیش می آید. همین امسال هم تیم هایی سقوط کردند که بازیکنان بسیار باتجربه ای داشتند و ملی پوش هم بودند ولی متاسفانه می بینیم که تیم فوتبال فقط بازیکن نیست و پشتیبانی هم مهم است تا بازیکن بتواند با تمام تمرکز وارد زمین شود.


گلر تیم پدیده در مورد تزریق 800 میلیون تومان به تیم طی روزهای اخیر افزود: من در جریان نیستم ولی اگر هم تزریق شده هنوز به بازیکنان داده نشده و هنوز اتفاقی نیفتاده و شاید در آینده اتفاقی بیافتد. هر روز اینقدر از این حرف ها می شنویم، که دیگر باور کردن آنها سخت شده است. 


گردان در مورد اینکه تصمیمش برای فصل آینده چیست، گفت: نمی دانم، اما خدا را شکر می کنم که سلامتی ام را به دست آوردم و دوباره می توانم بازی کنم. الان مهم ترین چیز همین است؛ بازی آخر هم اگر خدا بخواهد و بعد ببینیم چه اتفاقی می افتد.

دیدگاه‌ها