کد خبر : 1519773 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 15:50 | 71.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال کنفیدنسیال

زیدان به رونالدو؛ حق نداری 40 متر بدوی

کریستیانو رونالدو در دو سال اخیر به لطف برنامه ریزی دقیق زیدان، همواره در مقطع پایانی فصل آماده و سرحال بوده است.

زیدان به رونالدو؛ حق نداری 40 متر بدوی

به گزارش "ورزش سه"، سه سال پیش رئال با هدایت آنچلوتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با شکست از یوونتوس حذف شد. بسیاری معتقدند که مهمترین دلیل حذف رئال، خستگی رونالدو و دیگر ستاره های این تیم بود ولی زیدان با ورودش به رئال، برای رونالدو برنامه ای مشخص کرد که او در طول فصل به استراحت کافی بپردازد و از حضور در بازی های کم اهمیت  رئال نیز منع شد. 

 

فصل گذشته به لطف همین برنامه ریزی بود که رونالدو توانست در مقطع پایانی رقابت ها به بهترین بازیکن اروپا بدل شده و در نهایت رئال را به دو قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان هدایت کند. او توپ طلای پنجمش را نیز بیش از همه به زیدان مدیون است.

 

 

1298001

 

 

در فصل جاری نیز همین وضعیت ادامه داشته و رونالدو حالا کاملا سرحال  به مقطع پایانی فصل رسیده و امید اول گلزنی کهکشانی ها در مونیخ به حساب می آید.

طبق ادعای ال کنفیدنسیال، زیدان نه تنها برای رونالدو برنامه استراحت دقیقی تعیین کرده که در زمان حضورش در زمین نیز او را از دویدن مسافت های 30 تا 40 متری نیز منع کرده است. رونالدو همیشه عادت داشت که پس از طی مسافتی 30 یا 40 متری اقدام به شوتزنی کند ولی حالا او بیشتر موظف است که نزدیک به محوطه جریمه یا درون آن باشد.

 

کار دویدن و توپگیری در میانه زمین حالا به عهده لوکاس، آسنسیو و حتی ایسکو گذاشته شده و آنها وظیفه دارند تا رونالدو را درون محوطه جریمه تغذیه کنند.

با همین دستورالعمل، رونالدو کمتر در بازی ها خسته می شود و به خصوص در دقایق پایانی، برگ برنده رئال خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها