کد خبر : 1519777 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 15:12 | 200K بازدید | 0 دیدگاه

در تمرین امروز استقلال اتقاق افتاد

انتقاد و اخطار شفر به پسر دل‌ نازکش!

سرمربی استقلال امروز در تمرین دروازه بان جوان تیمش را مواخذه کرد.

انتقاد و اخطار شفر به پسر دل‌ نازکش!

به گزارش ورزش سه، سیدحسین حسینی که در این فصل در بیشتر بازی های تیمش در لیگ برتر به میدان رفته است، در بازی با پیکان شرایط عجیبی را تجربه کرد.


حسینی که در این فصل عملکرد قابل قبولی درون دروازه استقلال داشته و حتی به رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران هم رسیده است، در بازی با پیکان بعد از دریافت دو گل حسابی تحت فشار قرار گرفت. 


بعد از این بازی حسینی که به عنوان یک دروازه بان جوان فشار زیادی را روی شانه های خود حس می کرد، با انتشار پستی احساسی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که تحمل فشاری که پیش آمده سخت است و در نهایت با واژه خداحافظ متن خود را تمام کرد که از آن اینطوری برداشت شد که در پایان فصل قصد دارد از جمع آبی ها جدا شود.


اما وینفرد شفر که از پست اینستاگرامی سیدحسین حسینی به شدت ناراحت بود امروز در جریان تمرین و در جمع بازیکنان به دروازه بان جوان تیمش انتقاد کرد تا او در ادامه راه فوتبالش حرفه ای تر رفتار کند؛ نه فقط حسینی بلکه همه بازیکنان وقتی پستی تحریک‌آمیز می‌گذارند یا مصاحبه‌ای انجام می‌دهند باعث ناراحتی بقیه می‌شود.

 

1298013


اما او در ادامه خطاب به حسینی گفت: همه بازیکن‌ها بابت رکورد به تو کمک کردند تو هم باید به بقیه کمک کنی و همه باید به هم کمک کنیم. دفعه قبل با پست اینستاگرامت یک مشکل درست کردی و دوباره این اتفاق تکرار شد، این بی‌احترامی باعث می‌شود که به بقیه بازیکنان در اینستاگرام توهین شود. این کار اصلا حرفه‌ای نیست و تو باید رفتار و ذهنیت حرفه‌‌ای داشته باشی. نه فقط حسینی بلکه هیچ بازیکنی حق انجام این کارها را ندارد.


شفر که در طول مدت حضورش در استقلال بارها بازیکنان جوان استقلال را با جرائمی روبرو کرده است، این بار با تذکر جدی به دروازه بان جوان تیمش می خواهد ذهن او را از حواشی دور کند و این بازیکن را آماده بازی های حساس باقی مانده لیگ کند.

 

عکس از  رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها