کد خبر : 1519784 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 15:46 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با یوفا

کروس: بایرن باعث استرس رئال نمی شود

فردا شب در آلیانس آرنای مونیخ، بایرن و رئال برگزار کننده دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهند بود.

کروس: بایرن باعث استرس رئال نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال که در رقابت های داخلی دستش از جام کوتاه مانده، برای نجات فصل خود محکوم به قهرمانی در چمپیونزلیگ است و در سوی مقابل، بایرن مونیخ برای فتح سه گانه می جنگد. رئال در 4 سال گذشته دو بار باعث حذف بایرن از لیگ قهرمانان شده و امسال هم شانس اول صعود محسوب می شود.

 

 

1254095

 

 

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال که سابقه بازی برای بایرن را هم دارد، به سایت یوفا گفت:« همیشه بازگشت به خانه و بازی برابر تیم سابق، جالب توجه است. در بایرن خیلی از هم تیمی های سابقم یا هم تیمی هایم در تیم ملی بازی می کنند. اطمینان دارم که بازی دشوار ولی جذابی خواهد شد.

لیگ قهرمانان سخت ترین جام ممکن است و همیشه در این تورنمنت، قدرت نهفته رئال آزاد می شود. به خصوص شب های لیگ قهرمانان در برنابئو بسیار هیجان انگیز است و این انگیزه و شور در شکل بازی ما قابل مشاهده است.»

 

استرس برای بازی با بایرن:« ما تجربه بسیار بالایی در لیگ قهرمانان داریم. خیلی از بازیکنان رئال سابقه سه بار فتح این جام را دارند و به خوبی می دانند که در چنین مراحل حساسی، چگونه شرایط را کنترل کنند. نه مقابل بایرن و نه تیمی دیگر استرس نداریم و عصبی نمی شویم. این ذهنیت در همه ما وجود دارد که بهترین تیم هستیم و قدرت شکست هر حریفی را داریم.»

 

دیدگاه‌ها