کد خبر : 1519785 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 15:59 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدیران عامل اصفهانی به جذب حسینی

پست اینستاگرامی سیدحسین حسینی سبب جلب بیشتر نگاه ها به گلر آبی پوشان در لیگ هفدهم شده است.

واکنش مدیران عامل اصفهانی به جذب حسینی

به گزارش "وررزش سه"، سیدحسین حسینی گلر آبی پوشان پس از دیدار برابر پیکان که با پیروزی 3 بر 2 آبی پوشان همراه شد، در پستی اینستاگرامی از تیم استقلال خداحافظی کرد. این گلر در این پست اشاره کرده بود که فشارها در استقلال بسیار بالا است و نمی تواند با این شرایط به کار خود ادامه دهد.


پس از اظهار نظر حسینی در مورد خداحافظی از استقلال و شایعاتی که ایجاد شده، مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به خبرنگار "ورزش سه" که در مورد حضور گلر آبی پوشان در ذوب آهن پرسیده بود، گفت: شایعاتی در مورد حضور گلرهای دیگر لیگ برتری در ذوب آهن مطرح است، که من همین جا این شایعات را تکذیب می کنم. ذوب آهن در حال حاضر یکی از بهترین دروازه بانهای ایران و آسیا را در اختیار دارد که بی تردید یکی از دلایل موفقیت ما در این فصل بوده است. رشید خودش عاشق ذوب آهن است و اینجا همچون خانه ای برای این دروازه بان ملی پوش است. ضمناً این نکته را اضافه کنم که ما در کنار رشید، دروازه بان بزرگ دیگری به نام محمدباقر صادقی داریم که ساخته و پرداخته مکتب ذوب آهن است. فارغ از این دو دروازه بان ما در رده های پایه دروازه بانهای آینده داری همچون معراج اسماعیلی، محمد بختیاری و شیخ حسینی داریم که هر یک به موقع به فوتبال ایران معرفی خواهند شد تا مشخص شود بار دیگر باشگاه ذوب آهن چگونه در رده های پایه به رشد فوتبال ملی و باشگاهی ایران کمک می کند. بار دیگر تاکید می کنم که رشید مظاهری به عنوان یکی از دروازه بان های بزرگ آسیا یک فصل دیگر هم با ذوب آهن قرارداد دارد و در یکی از بزرگترین باشگاههای ایران و آسیا مشغول به بازی است. ما با وجود او به گلر دیگری فکر نمی کنیم.»


در سوی دیگر مسعود تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان نیز در این خصوص گفته که به جذب بازیکن فعلا فکر نمی کند و زمانش که برسد در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها