کد خبر : 1519795 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 16:44 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

این فصل را به راحتی از دست دادم

علی‌عسگری: مقصر ضرر من کیست؟

مدافع تیم سیاه جامگان می گوید ابتدای فصل با آقای کریمی صحبت کردم و چون این تیم در جمع تیم‌های آسیایی قرار داشت بنا شد که به این بروم اما ناگهان همه چیز تغییر کرد.

علی‌عسگری: مقصر ضرر من کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا علی‌عسگری مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد شکست مقابل پدیده به خبرنگار ما گفت: این بازی آخرین دربی مشهد بود و باید منتظر ماند و دید چه وقت دوباره سیاه‌جامگان به لیگ‌برتر صعود خواهد کرد و چه زمان دربی مشهد را مجددا شاهد خواهیم بود. در کل بازی خوبی بود و ما در نیمه اول داشتیم خوب کار می‌کردیم که متاسفانه مشکلی که داریم یعنی بعد از دریافت گل شیرازه تیم به هم می‌ریزد برایمان در این بازی هم اتفاق افتاد و در نهایت بازی را به حریف واگذار کردیم. البته در این بازی در مقطعی توانستیم به بازی برگردیم اما نداشتن انسجام تیمی، بی‌انگیزگی، نبودن تعدادی از بازیکنان و شرایط روحی تیم باعث شد نتوانیم آنطور که باید و شاید از گلی که به ثمر رساندیم دفاع کنیم و سریع گل‌های بعدی را دریافت کردیم.


وی در مورد عملکرد سیاه‌جامگان هم اینطور گفت: به شخصه خودم خیلی دوست داشتم که این چند هفته پایانی را با عملکردی خوب به پایان برسانم ولی متاسفانه تیم ما به دلیل شرایطی که دارد حالش خوب نیست. در واقع یک بی‌انگیزه زیادی در تیم وجود دارد و هر کدام از بچه‌ها تلاش کردند تا این اتفاقات را کمتر کنیم متاسفانه نشده. امیدوارم در هفته آخر نه پارس جم برایش اتفاق خاصی بیفتد و نه سیاه‌جامگان و سعی می‌کنیم یک بازی خوب را در این هفته داشته باشیم و فصل را با خاطره‌ای خوش به پایان برسانیم.


او در ادامه گفت: فوتبال یک بازی تیمی است و شما هرچقدر که خوب کار کنید باز هم عملکردتان در دل تیم خودش را نشان می‌دهد. بچه‌ها تماما در طول فصل کاری را که باید انجام داده‌اند و اینکه عملکرد بازیکنان سیاه‌جامگان زیرسوال رفته است به خاطر اوضاع غم‌انگیز تیم است. من تمام تلاشم را تا روز آخر برای تیمم انجام می‌دهم اما دیگر عملکرد خوب ما به هیچ عنوان به چشم نخواهد آمد.


علی‌عسگری در رابطه با سقوط نفت و سیاه‌جامگان هم اضافه کرد: شرایط تیم نفت را به هیچ‌وجه نباید با سیاه‌جامگان مقایسه کرد، آنها ابتدای فصل هیچ صاحبی بالای سر خودشان نداشتند در صورتی که سیاه‌جامگان اوضاع امسالش به نسبت سال گذشته خیلی بهتر بود. متاسفانه یکسری اتفاقات باعث شد تا تیم نتیجه نگیرید حالا از بدشانسی در نتیجه‌گیری بگیرید تا تعویض مربی، خوب بسته نشدن تیم و خیلی عوامل دیگر باعث شد که اینطور سقوط کند.


مدافع سیاه‌جامگان انگشت انتقادش را به سمت مسئولین فوتبال برد و گفت: به نظرم فوتبال ایران باید کمی شرایطش را بهتر کند تا تیم‌هایی مثل نفت، استقلال‌خوزستان و تیم‌هایی که واقعا توانایی مالی ندارند در لیگ‌برتر تیم‌داری نکنند چون هم کیفیت لیگ کاهش پیدا می‌کند و هم اینکه یکسری از بازیکنان که در تیم سقوط کرده حضور دارند متضرر می‌شوند.


وی افزود: به نظرم باید یک برنامه‌ریزی شود و پیش از شروع فصل نقل و انتقالات و جمع‌بندی تیم‌ها تمهیداتی انجام شود تا چنین اتفاقاتی آن هم در دو، سه هفته ابتدایی لیگ رقم نخورد. یکی از کسانی که بابت چنین موضوعی متضرر شده است خود من هستم، حالا نمی‌گویم پیشنهادات آنچنانی داشتم اما مطمئنا پیشنهادات خوبی داشتم که می‌توانستم انتخابی درست و بجا داشته باشم.


او در پایان تصریح کرد: ابتدای فصل با آقای کریمی صحبت کردم و چون این تیم در جمع تیم‌های آسیایی قرار داشت بنا شد که به این بروم اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و آقای کریمی رفتند و آقای درخشان به جای ایشان آمدند و شرایط مالی، مدیریت و ... هیچ چیزی این باشگاه نداشت بعد از آن به سیاه‌جامگان آمدم که متاسفانه امسالم را از دست دادم. می‌خواهم بدانم مقصر ضرری که من کردم چه کسی است؟ من با تیمی قرارداد بستم که آسیایی بود و تمریناتم را خیلی خوب استارت زدم اما در ادامه نمی‌دانم چرا اوضاع اینطور شد و ناخودآگاه در یک شب همه چیز تغییر کرد! به نظرم فوتبال ایران باید از این شرایط خارج شود، ما اکنون جایگاه خوبی در کنفدراسیون آسیا داریم و حیف است که اینطور اتفاقات دامن‌گیر فوتبال ما شود.

دیدگاه‌ها