کد خبر : 1519800 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 17:00 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از گل دوم گفتم کار تمام است

حمودی: برای رویارویی با استقلال انگیزه داشتم

مدافع پیکان می‌گوید من با سابقه استقلالی بودنم انگیزه زیادی برای این بازی داشتم حتی وقتی پاس گل دوم را برای مهاجم تیم ارسال کردم فکر می‌کردم دیگر کار تمام شده است.

حمودی: برای رویارویی با استقلال انگیزه داشتم

به گزارش "ورزش سه"، علی حمودی مدافع پیکان در مورد بازی با استقلال گفت: معتقدم پیکان در این بازی بهترین نمایش را داشت و تیم را مستحق شکست در این تیم نمی‌دانم. ما در این بازی از کمبود نفرات رنج می‌بردیم و فکر می‌کنم روی اشتباهات بازی را به حریف واگذار کردیم در ضمن ما به نسبت آبی‌پوشان مالکیت و جنگندگی بیشتری داشتیم. اگر در این بازی آن اشتباهات را انجام نمی‌دادیم با انگیزه‌ای که پیکان در مصاف با استقلال داشت می‌توانستیم سهمیه آسیایی را با اقتدار کسب کنیم که متاسفانه این نتیجه مانع آسیایی شدن ما شد.

 

وی در مورد عملکردش در این بازی هم خاطرنشان کرد: من با سابقه استقلالی بودنم انگیزه زیادی برای این بازی داشتم حتی وقتی پاس گل دوم را برای مهاجم تیم ارسال کردم فکر می‌کردم دیگر کار تمام شده است اما متاسفانه در نهایت بازی را به حریف واگذار کردیم. خیلی دوست داشتم که باانگیزه فراوان و عملکرد خوبم در این بازی نتیجه را به نفع خود پایان دهیم که متاسفانه نشد و امیدوارم در بازی آخر همه اتفاقات تلخ بازی با استقلال را جبران کنیم.

 

او در پایان در رابطه با دربی خودروسازان گفت: شکست مقابل استقلال ما را از جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی دور کرد ولی در این بازی می‌خواهیم شکست مقابل آبی‌پوشان را جبران و جایگاه پنجمی‌مان را حفظ کنیم چون تیم‌های پایین‌تر از ما باتوجه به مصاف‌هایشان به دنبال این جایگاه هستند و ما نمی‌خواهیم به هیچ‌وجه این جایگاه را تقدیم تیم دیگری کنیم.

دیدگاه‌ها