کد خبر : 1519831 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 19:19 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

تشابه یک حاشیه در لیگ ایران؛

جدال وینفرد مورینیو و آرسن جلالی

تقابل روز یکشنبه وینفرد شفر و مجید جلالی پر حاشیه تر و جذاب تر از آن چیزی بود که انتظار می رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل روز یکشنبه وینفرد شفر و مجید جلالی پر حاشیه تر و جذاب تر از آن چیزی بود که انتظار می رفت. اتفاقات داخل زمین و البته عادت شفر به فعالیت در کنار زمین و اعتراض به داور مسابقه باعث شد تا در نیمه دوم این مسابقه شاهد اتفاقاتی در کنار زمین باشیم که در کارنامه مربی جنجالی پرتغالی، خوزه مورینیو به دفعات دیده می شود.

 

  • درگیری از راه دور در آزادی


هر دو تیم به ویژه در نیمه دوم شرایط خوبی نداشتند تا سرمربیان آنها تحت فشار باشند. اعتراض های شفر به داور مسابقه با واکنش جلالی همراه شد و سرمربی پیکان نسبت به رفتارهای شفر معترض بود. جلالی در دقایقی از بازی با نشان دادن کت خود به شفر به این سرمربی آلمانی پیام فرستاد تا یکی از جنجالی ترین تصاویر از وینفرد شفر بعد از برد آبی ها و گل ابراهیمی با حرکت دست این سرمربی آلمانی ثبت شود.


شفر به ویژه بعد از اخراج شجاعیان در کنار خط جنب و جوش فراوانی داشت و به همین دلیل جلالی که سهمیه آسیایی را از دست رفته می دید، تلاش کرد تا نسبت به این سرمربی آلمانی واکنش نشان بدهد تا شاهد درگیری از راه دور این سرمربی باشیم.

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

  • شفر- جلالی در موقعیت مورینیو-ونگر


هر چند این درگیری خیلی شدید و فیزیکی نشد اما اتفاقات مسابقه و پیام های از راه دور این دو سرمربی بی شباهت به دو گانه همیشگی مورینیو و ونگر نبود. سرمربیان چلسی و آرسنال در اکتبر 2014 در حاشیه یکی از مسابقات چلسی و آرسنال تا درگیری فیزیکی نیز پیش رفتند تا یکی از صحنه های عجیب در فوتبال انگلستان میان دو سرمربی نامدار رقم بخورد.


شفر و جلالی البته هرگز تا این اندازه درگیر نشدند اما پیام های غیردوستانه این دو چهره از راه دور، اتفاقی کم سابقه در سطح مسابقات لیگ برتر ایران بود و تصاویری را رقم زد که تقریبا در فوتبال انگلستان و به ویژه دیدارهایی که مورینیو یک پای آن است، بارها اتفاق افتاده است.

 

1298047

 

1298046

 

  • پایان درگیری ها در نشست خبری


مورینیو بعد از آن درگیری تاریخی در واکنش به این موضوع گفت که "یک روز ونگر را بیرون از زمین گیر می آورد تا صورت او را داغون کند" اما جلالی و شفر بعد از پایان مسابقه خیلی درگیری ها را ادامه ندادند. مجید جلالی در نشست خبری اشاره کوتاهی به رفتارهای شفر داشت و سرمربی آلمانی نیز ترجیح داد درباره جلالی صحبتی انجام ندهد تا کینه ای میان این دو ایجاد نشود.


حمید مطهری دستیار مجید جلالی تنها کسی بود که بعد از پایان مسابقه به این ماجرا ورود کرد و سرمربی استقلال را یک شومن دانست تا مسئولان استقلال در واکنش به این موضوع دست به شکایت بزنند تا این درگیری حالا از دوگانه شفر-جلالی به مطهری و باشگاه استقلال کشیده شود.

دیدگاه‌ها