کد خبر : 1519851 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 19:54 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر نائب قهرمانی برایمان جذابیتی ندارد؛

آذری: قلعه نویی برنامه‌ قهرمانی به ما داد

سعید آذری می گوید در صورتی که کارخانه و مجمع ذوب آهن با برنامه های امیر قلعه نویی که کاملا مطابق با اهداف او است، موافقت نکنند، ماندن او در باشگاه محلی از اعراب ندارد.

آذری: قلعه نویی برنامه‌ قهرمانی به ما داد

 

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد جلسه امروز با امیرقلعه نویی و خروجی آن گفت: اول این را بگویم که برنامه های آقای قلعه نویی مورد تایید من است و اینکه می گویند هیئت مدیره باید نظر بدهد اصلا چنین چیزی وجود ندارد.


وی ادامه داد: ما جلسه ای یک ساعته با آقای قلعه نویی داشتیم و برنامه ای که ارائه دادند، کاملا عملی و مورد تایید من بود؛ انگار که ذهن من و آقای قلعه نویی یکی بود. راجع به خودش هم حرف نزد و تماما راجع به برنامه و امکانات باشگاه حرف زد.


آذری در ادامه با اشاره به این موضوع که دیگر کسب نائب قهرمانی و صرف حضور در رقابت های آسیایی برای او و شخص آقای قلعه نویی جذابیتی ندارد، افزود: ما امسال نمره 90 گرفتیم و سال آینده باید به نقطه نهایی برسیم. هواداران ذوب آهن هم سه بار نائب قهرمان شدند و برای من هم دیگر این رتبه خوب نیست و جذابیتی ندارد. از دید من برنامه ها منطقی، متعادل و مبتنی بر اصول باشگاه بودند.


مدیرعامل ذوب آهن در خصوص ادامه همکاری قلعه نویی با این تیم در فصل آینده تاکید کرد: آقای قلعه نویی برنامه های خود را اعلام کرده و حالا ما باید بحث و تبادل نظر بکنیم در مورد برنامه ای ایشان و شرایط را فراهم کنیم؛ چون اگر برنامه عملی نشود ماندن من هم محلی از اعراب نخواهد داشت. کارهای زیادی باید انجام شود و اگر ابزار لازم فراهم نشود و مثل امسال در نیم فصل دوم کارهایی برای تقویت تیم انجام دهیم فایده ندارد. اگر دوست نداشته باشند، به جایی نمی رسیم. همه اعضای هیئت مدیره دیدگاه هایشان با دیدگاه من یکی است ولی کارخانه و مجمع باید هدف خود را مشخص کنند؛ اگر قرار باشد دوباره یک تیم عادی باشیم و همینجایی که هستیم باقی بمانیم، برای ما جذابیتی نخواهد داشت.


وی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه سپاهان نیز به دنبال امیرقلعه نویی برای هدایت این تیم برای فصل آینده است، خاطرنشان کرد: من در جریان این مسائل نیستم و فقط در مورد مسائل باشگاه ذوب آهن صحبت می کنم.


آذری در خصوص اینکه با این وصف اگر باشگاه سپاهان رقم بالاتری را پیشنهاد دهد، ممکن است این مربی به تیم همشهری برود، اظهار داشت: یک جنبه بسیار مثبت آقای قلعه نویی در جلسه ای که داشتیم این بود که اصلا راجع به خودش و بحث مالی صحبتی نداشت و فقط برنامه هایی که مطرح کردند، مورد نظرش بود.


مدیرعامل ذوب آهن در ادامه با اشاره به برخی از محتواهای مورد نظر قلعه نویی و اینکه آیا ادامه همکاری او ربطی به دیدار برابر استقلال و نتیجه اش دارد یا خیر ادامه داد: نه تحت هیچ شرایطی برنامه های آقای قلعه نویی به دیدار برابر استقلال ارتباطی نداشت. مربی ذوب آهن از دید سعید آذری امیرقلعه نویی است و برنامه هایش هم منطقی است؛ ولی اگر قرار باشد بودجه همان بودجه پارسال باشد، نمی شود. در این مدت هم تلاش دکتر فاضل، آقای صادقی و تلاش هیئت مدیره بودجه را تعدیل کرد ولی ما مشکلاتمان سرجایش است و باید پیش از دیدار برابر استقلال پرداختی داشته باشیم. آقای قلعه نویی برنامه اش تشکیل یک ذوب آهن قدرتمند با توجه به تیم های پایه، زیرساخت ها و هواداران است و ما باید برنامه های او را عملیاتی کنیم.

دیدگاه‌ها