کد خبر : 1519861 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 22:20 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

قطعی‌شدن 3 برنز بوکسورهای ایران در مسابقات آسیا

در چهارمین روز مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا سه نماینده ایران با حضور در دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کردند.

قطعی‌شدن 3 برنز بوکسورهای ایران در مسابقات آسیا

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم،  مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در حالی از روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه به میزبانی کشور تایلند و شهر بانکوک با حضور 30 کشور در بخش مردان و بانوان آغاز شده است.

 

امروز(سه شنبه) و در روز چهارم این مسابقات سجاد موسوی نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران با برتری مقابل نماینده قرقیزستان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. 

 

همچنین علی سپهر نماینده وزن 91+ کیلوگرم تیم بوکس جوانان ایران نیز با برتری مقابل بوکسور افغانستان به عنوان دومین نماینده کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی صعود و مدال برنز خود را قطعی کرد. 

 

حسین شادمان نماینده وزن 91- کیلوگرم کشورمان نیز با قرعه استرحت روبرو شد تا ضمن صعود به جمع 4 بوکسور مرحله پایانی، سومین برنز تیم بوکس جوانان را قطعی کند. 

 

مبین اعلایی بوکسور وزن 52- کیلوگرم نیز با شکست مقابل نماینده میزبان از دور رقابت‌ها حذف شد. پیش از این و در رقایت‌ها امروز دانیال شه‌بخش در وزن 56- کیلوگرم ، عبدالحکیم بیگدر در وزن 64- کیلوگرم و اکبر مردمی در وزن 75- با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند. 

 

در روزهای گذشته نیز حسین هادیان نماینده وزن 60- کیلوگرم مقابل نماینده هند و رضا حیدری بوکسور وزن 49- کیلوگرم مقابل نماینده قراقستان شکست و از دور مسابقات کنار رفته بودند.

 

دیدگاه‌ها