کد خبر : 1519870 | 04 اردیبهشت 1397 ساعت 23:45 | 63.5K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: نمی خواستم خامس از رئال برود

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که در دیدار فردا شب مقابل بایرن مونیخ، خامس رودریگس چیزی برای اثبات به او ندارد.

زیدان: نمی خواستم خامس از رئال برود

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها فردا شب در حالی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بایرن هستند که بسیاری منتظر دیدن نمایش خامس رودریگس مقابل تیم سابقش هستند؛ بازیکنی که با انتقالی قرضی و دو ساله از رئال به بایرن رفته است.

او که در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان در فهرست رئال قرار نگرفت، حالا فرصت خواهد داشت تا از زیدان انتقام بگیرد اما این مربی فرانسوی معتقد است که هیچ رابطه بدی بین او و این ستاره کلمبیایی وجود ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" من نمی خواستم خامس برود؛ خودش تصمیم گرفت برود. من هرگز هیچ مشکلی با خامس نداشتم و این بیشتر چیزی است که رسانه ها گفته اند.

 

 

1286770

 

فکر می کنم او باانگیزه خواهد بود زیرا او یک بازیکن فوتبال است. او نباید چیزی را به کسی ثابت کند. اینکه همه فکر می کنند من با او مشکل دارم، اشتباه است. او می خواست برود و خودش را ثابت کند اما به این خاطر که او فوتبال را دوست دارد؛ فقط همین."

زیدان همچنین در مورد اینکه در دیدار فردا شب چه تیمی شانس بیشتری برای پیروزی دارد، گفت:" فکر نمی کنم شانس هیچ یک از دو تیم بیشتر باشد. این یک نیمه نهایی است. این کاملا متفاوت با فصل قبل است. این دیدار متفاوتی است. ما نمی توانیم دو تیم را مقایسه کنیم."

دیدگاه‌ها